Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 22:02Nämen Tompan kompis...ska inte du operera nåt i foten då typ..??!!Hehehehe...!
Nej jag hoppas verkligen att det får vara slut-opererat för ditt vidkommande för dom närmaste tju åren...Några feta halvmaror etc under våren å så en lugn å fin Stockholm Marat
Nämen Tompan kompis...ska inte du operera nåt i foten då typ..??!!Hehehehe...!
Nej jag hoppas verkligen att det får vara slut-opererat för ditt vidkommande för dom närmaste tju åren...Några feta halvmaror etc under våren å så en lugn å fin Stockholm Marat
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 22:24Hehe ja du Kjelle det får vi värkligen hoppas. 🙂 🙂
Hehe ja du Kjelle det får vi värkligen hoppas. 🙂 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:10Jag skickade efter en inbjudan från hemsidan, men den har inte kommit än. Vet nån om det brukar ta ett tag?
Ja, jag vet att man kan anmäla sig på nätet, men tänkte att det ändå vore kul att ha.
Jag skickade efter en inbjudan från hemsidan, men den har inte kommit än. Vet nån om det brukar ta ett tag?
Ja, jag vet att man kan anmäla sig på nätet, men tänkte att det ändå vore kul att ha.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 13:36Anmäld!
Anmäld!
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 10:24Dagen efter ett hett Göteborgsvarv har jag nu anmält mig till detta. Två år sen sist. Då rök menisken. I år blir det uppvärmning inför NY Maraton.
God speed!
Dagen efter ett hett Göteborgsvarv har jag nu anmält mig till detta. Två år sen sist. Då rök menisken. I år blir det uppvärmning inför NY Maraton.
God speed!
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:18Då var man anmäld till detta. Ska bli skoj!
Då var man anmäld till detta. Ska bli skoj!
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2010, 18:59Jag har också anmält mig och betalat idag. 🙂
Två år sen sist. Kom aldrig iväg ifjol pga yttre små omständigheter...
Jag har också anmält mig och betalat idag. 🙂
Två år sen sist. Kom aldrig iväg ifjol pga yttre små omständigheter...
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:42Också anmäld. Ska bli jättekul! Första starten i detta lopp för min del.
Detta blir mitt stora säsongsmål. Favoritdistans för mig, men vi har ju tyvärr blivit av med alla våra halvmaror här i Umeå-trakten. 🙁
Också anmäld. Ska bli jättekul! Första starten i detta lopp för min del.
Detta blir mitt stora säsongsmål. Favoritdistans för mig, men vi har ju tyvärr blivit av med alla våra halvmaror här i Umeå-trakten. 🙁
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 08:06Anmäld! Sprang mitt första lopp för ett par veckor sen, Kungsholmen Runt. Är detta lopp lättare eller tyngre?
Anmäld! Sprang mitt första lopp för ett par veckor sen, Kungsholmen Runt. Är detta lopp lättare eller tyngre?
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 13:02Alltså, det tog tre dagar (3!) för mig att vända från:
"21 km är lite i längsta laget, men det var kul att ha gjort det! Jag siktar nog hellre på 10 km så kan man jobba lite på tempot och inte bara på att ta sig runt" till att börja snegla på nya halvmaro
Alltså, det tog tre dagar (3!) för mig att vända från:
"21 km är lite i längsta laget, men det var kul att ha gjort det! Jag siktar nog hellre på 10 km så kan man jobba lite på tempot och inte bara på att ta sig runt" till att börja snegla på nya halvmaro