Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Här är en länk:
http://www.stockholmhalfmarathon.se/start/

Tack!

Kan rekommendera det här loppet. Precis lagom stort för att få draghjälp men ändå inte bli för trångt. Känns som en snabb bana - har slagit personbästa på halvmara två år i rad och räknar med att slå till i år igen 😀

Jo jag är väldigt sugen, men det är TM helgen före, och Lidingö två veckor efter = många resor till 08 på en månad ... Blir lite jobbigt.

Jag kommer definitivt att slå personligt rekord på halvmaran (om jag nu inte bryter loppet)
Hur jag kan vara så säker? Jo det är första gången jag tävlar på en halvmara.

Jag är lite sugen på det här loppet också. Sprang min första halvmara den 22 maj (Göteborgsvarvet) i år, och undrar om detta är något liknande. Är det jobbigare eller likvärdigt? Göteborgsvarvet var en upplevelse tycker jag. Nån som sprungit båda som har

Har sprungit båda och upplever att Sthlm är mer lättlöpt. Gbg är roligare på alla sätt, men du kan garanterat göra en bättre tid i Sthlm. Lycka till!

edit: dubbelpost

Anmäld för första gången, ser fram mot detta. Men när 17 går starten, 16 eller 16:30!? Märkligt att en sån viktig info skiljer sig åt på hemsidan och i inbjudan. Kan man duscha? Det står inget om det

Det står ju kl. 16.00 på båda ställena.