Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:02Anna!
Jag känner igen mig i din beskrivning men jag har ingen förklaring. Jag kom i gång och springa något så när regelbundet (= periodare skulle nog min bror säga 🙂 ) för ca 5-6 år sen. Jag vet inte vad som flög i mig! Nu har jag sagt att jag ska spri
Anna!
Jag känner igen mig i din beskrivning men jag har ingen förklaring. Jag kom i gång och springa något så när regelbundet (= periodare skulle nog min bror säga 🙂 ) för ca 5-6 år sen. Jag vet inte vad som flög i mig! Nu har jag sagt att jag ska spri
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:09Jag sprang loppet 2007. Kul lopp. Lite böljande, men hyffsat snabb bana. Däremot hade jag inte alltför snabba ben på den tiden, så jag räknar med en rejäl kapning av ban-pb.
Jag sprang loppet 2007. Kul lopp. Lite böljande, men hyffsat snabb bana. Däremot hade jag inte alltför snabba ben på den tiden, så jag räknar med en rejäl kapning av ban-pb.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:21Gillar skarpt det här loppet. Började springa för bara ett par år sen och satte upp Stockholms halvmara 2009 som mitt "stora" mål för träningen. Kanske är det därför jag känner lite extra för det. Bestämde mig direkt efter målgång att jag skulle springa i
Gillar skarpt det här loppet. Började springa för bara ett par år sen och satte upp Stockholms halvmara 2009 som mitt "stora" mål för träningen. Kanske är det därför jag känner lite extra för det. Bestämde mig direkt efter målgång att jag skulle springa i
Quote from Pernilla Liljegren on 1 June 2010, 21:30Jag gör min första halvmara och är lite nervös.
Jag gör min första halvmara och är lite nervös.
Quote from Elias Engqvist on 1 June 2010, 21:31Hoppsan - frk Carlsson ställer upp! Tjohej!
Vill du ha hjälp med träningsprogam 😉
Hoppsan - frk Carlsson ställer upp! Tjohej!
Vill du ha hjälp med träningsprogam 😉
Quote from Pernilla Liljegren on 1 June 2010, 21:33Christer - du vet att jag har en pt redan 😉 Fast om du kan prestera ett bättre program så är jag inte den som är den.
Christer - du vet att jag har en pt redan 😉 Fast om du kan prestera ett bättre program så är jag inte den som är den.
Quote from Elias Engqvist on 1 June 2010, 21:34Äsch då ...
Äsch då ...
Quote from Pernilla Liljegren on 1 June 2010, 21:34Äsch? Inte vara sån, Christer-ponken! Du ställer väl upp på en sån utmaning, eller?
Äsch? Inte vara sån, Christer-ponken! Du ställer väl upp på en sån utmaning, eller?
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 09:42Ids inte googla, finns det en länk till hemsida någonstans?
Det här har jag lite lust att testa ... fast det blir väldigt tätt.
Ids inte googla, finns det en länk till hemsida någonstans?
Det här har jag lite lust att testa ... fast det blir väldigt tätt.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 13:46Första för mig också. Började löpträna det här året.
Ska bli mycket intressant!
Första för mig också. Började löpträna det här året.
Ska bli mycket intressant!