Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Under "Välkommen" står det iofs ganska högt upp

"Start kl 16.00
Loppet startar på Strömbron, framför Slottet. Start för första grupp sker kl 16.00..."

men längre ner

"För att starten ska fungera så bra som möjligt delas löparna in i sex olika startgru

Jag ser det nu. Startade loppet kl. 16.30 förra året? I så fall skulle jag gissa att den text som anger 16.30 är gammal text från förra året som har klistrats in och så har de glömt att ändra den detaljen. För både på inbjudan och på sidan så står det ju

Ja det ska jag nog göra för säkerhets skull. Hoppas det är kl 16, då har man en liten chans att ta sista tåget som går 18:21 🙂

Så har jag också anmält mig till detta lopp, eftersom det gick riktigt bra på Broloppet (efter mina egna mått mätt) så provar jag en halvmara till! Antar att arrangemanget i Stockholm är betydligt bättre än nere i Danmark och Skåne! 🙂

Jag fick anmälan betald av jobbet och då kan man ju inte tacka nej. 😀 Ska bli spännande att se vad man kan göra för tid på distansen nu när man har lite maratonträning i benen. Sprang en halvmara förra sommaren med mycket bristfällig träning innan så jag

Också anmäld. Ska bli intressant att se om jag lyckas ställa om löpningen till sprintfart 2 veckor efter Skövde 48-timmars och 1 vecka före Uppsala 100 km.

Allt är onekligen relativt :/

Nu är jag också anmäld. Mitt längsta lopp tidigare var Blodomloppet i år på milen. Har aldrig sprungit längre än milen utan gångpauser. Men vad är den bästa motivationen för träning än ett mål?

Ses där? 🙂

Ann J: vi kan ta varandra i hand. Jag har hittills sprungit mil-lopp men är också anmäld. Självklart ses vi där, tränade och laddade för halvmaran (t+)

Jag är också anmäld! har inte sprungit längre lopp än 5 km tidigare, men var ute och sprang 15 km och kände efter "kan jag fortsätta?" ja det kan jag, så då anmälde jag mig :-), ska vi kanske ha nån "funbeat träff" innan?
Vi ses där 🙂 /hon som inte kund