Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har samma erfarenhet, det brukar vara ett behagligt lopp.

Nu har jag anmält mig. Det blir en spännande utmaning!

Jag vann just en startplats via sparkibaken! Så jag antar att jag ska vara med det blir debut i så fall! Nu sitter jag på nålar och funderar hur jag ska träna framöver...

Nån som vet om det finns duschar i målområdet?

Inte som jag känner till.

Förfrågningar om att vara farthållare i Stockholm Halv Marathon 2010 igen.
Tydligen tycker dom att vi som kör farthålleriet under Stockholm Marathon borde passa skitabra för att äfvenledes göra detta under dess halv-kusin....Jag ställer mig lite "skepisk"

Karin,
det var ett bra pris! Om du tränar ömsom intervaller och ömsom långpass borde det gå bra. Själv gillar jag färdiga program som jag anpassar efter dagsformen. Ett 9-veckors för nybörjare finns i Runners world-boken "Spring snabbare". Annars är det v

Kjell, vilken ballong är aktuell för dig om du ställer upp?

22222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222.......dvs under två timmar med typ fem till sju minuter..?!
Den tiden har jag akut i ryggsäcken liksom ...å någon annan tid känns som typ Varför..????..(OBS att jag pratar farth

Åsa, ja eller hur! Riktig motivationshöjare dessutom! Jo jag tänkte jag skulle varva lite och springa längre allt eftersom. Och sist men inte minst stretcha så jag inte får tillbaka en gammal skavank!