Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 09:55Kjell, ta det som en komplimang för att du har erfarenhet! Dessutom verkar det som du gillar att dela med dig av kunskap och uppmuntran. Sen att det inte är samma sak som marathon inser även jag som ska göra halvdebut i höst.
Kjell, ta det som en komplimang för att du har erfarenhet! Dessutom verkar det som du gillar att dela med dig av kunskap och uppmuntran. Sen att det inte är samma sak som marathon inser även jag som ska göra halvdebut i höst.
Quote from Catharina Brattlin on 13 July 2010, 10:00Det låter som om jag borde hänga på Dig, Kjell. 🙂
I år ska jag sätta mina barn i karantän hela sista veckan, så ingen får nåt lego i lungan eller skär upp halva foten kvällen innan loppet.
Det låter som om jag borde hänga på Dig, Kjell. 🙂
I år ska jag sätta mina barn i karantän hela sista veckan, så ingen får nåt lego i lungan eller skär upp halva foten kvällen innan loppet.
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 19:10Okey då tar jag väl det som en komplimang då.! Sen utgår jag ifrån att en tjej som håller på med skogsarbete självklart kommer att fixa en halvmarathon....Startar jag så ska jag ropa efter dig Sylvia...å så kör vi tillsammans på 1.58 som allra högst....eh
Okey då tar jag väl det som en komplimang då.! Sen utgår jag ifrån att en tjej som håller på med skogsarbete självklart kommer att fixa en halvmarathon....Startar jag så ska jag ropa efter dig Sylvia...å så kör vi tillsammans på 1.58 som allra högst....eh
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 11:06Vart så till mig så att jag anmälde mig en extra gång....
Himla tur att folket som arrangerar halvmaran upptäckte min fadäs och betalar tillbaka pengarna igen 🙂
Vart så till mig så att jag anmälde mig en extra gång....
Himla tur att folket som arrangerar halvmaran upptäckte min fadäs och betalar tillbaka pengarna igen 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 09:25Överraskade mig själv och anmälde mig igår.
Är anmäld till Lidingöloppet 15km, vilket jag även hasade mig runt förra året.
Kände att detta får bli en liten test på hur jag klarar en lite längre distans. Är anmäld till Sthlm M 2011, men detta blir första
Överraskade mig själv och anmälde mig igår.
Är anmäld till Lidingöloppet 15km, vilket jag även hasade mig runt förra året.
Kände att detta får bli en liten test på hur jag klarar en lite längre distans. Är anmäld till Sthlm M 2011, men detta blir första
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:00Någon som vet om man kommer att få reda på sitt startnummer/startgrupp inom snar framtid eller om man helt enkelt måste vänta på sitt startbevis?
Någon som vet om man kommer att få reda på sitt startnummer/startgrupp inom snar framtid eller om man helt enkelt måste vänta på sitt startbevis?
Quote from Anneli S on 11 August 2010, 11:45I bekräftelsemailet står:
Tävlingsinformationen skickas till den adress som du angivit i din anmälan. Materialet är framme senast 10 dagar före tävlingen.
I bekräftelsemailet står:
Tävlingsinformationen skickas till den adress som du angivit i din anmälan. Materialet är framme senast 10 dagar före tävlingen.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 12:04EN månad kvar!!
EN månad kvar!!
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 16:30Jag säljer en plats i Sthlm halvmaraton för 400 kr. Det är 95 kr billigare än nuvarande anmälningsavgift.
Jag kommer att springa Oslo halvmara istället (jag har tydligen flyttat dit och då blir ju det enklare) (t+)Kontakta mig på stefan.oud@hotmail.com
Jag säljer en plats i Sthlm halvmaraton för 400 kr. Det är 95 kr billigare än nuvarande anmälningsavgift.
Jag kommer att springa Oslo halvmara istället (jag har tydligen flyttat dit och då blir ju det enklare) (t+)
Kontakta mig på stefan.oud@hotmail.com
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 17:47Jag kommer inte att starta pga skada. Om någon tjej är intresserad av att springa, skicka PM.
Jag kommer inte att starta pga skada. Om någon tjej är intresserad av att springa, skicka PM.