Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kjell, ta det som en komplimang för att du har erfarenhet! Dessutom verkar det som du gillar att dela med dig av kunskap och uppmuntran. Sen att det inte är samma sak som marathon inser även jag som ska göra halvdebut i höst.

Det låter som om jag borde hänga på Dig, Kjell. 🙂

I år ska jag sätta mina barn i karantän hela sista veckan, så ingen får nåt lego i lungan eller skär upp halva foten kvällen innan loppet.

Okey då tar jag väl det som en komplimang då.! Sen utgår jag ifrån att en tjej som håller på med skogsarbete självklart kommer att fixa en halvmarathon....Startar jag så ska jag ropa efter dig Sylvia...å så kör vi tillsammans på 1.58 som allra högst....eh

Vart så till mig så att jag anmälde mig en extra gång....

Himla tur att folket som arrangerar halvmaran upptäckte min fadäs och betalar tillbaka pengarna igen 🙂

Överraskade mig själv och anmälde mig igår.
Är anmäld till Lidingöloppet 15km, vilket jag även hasade mig runt förra året.
Kände att detta får bli en liten test på hur jag klarar en lite längre distans. Är anmäld till Sthlm M 2011, men detta blir första

Någon som vet om man kommer att få reda på sitt startnummer/startgrupp inom snar framtid eller om man helt enkelt måste vänta på sitt startbevis?

I bekräftelsemailet står:
Tävlingsinformationen skickas till den adress som du angivit i din anmälan. Materialet är framme senast 10 dagar före tävlingen.

EN månad kvar!!

Jag säljer en plats i Sthlm halvmaraton för 400 kr. Det är 95 kr billigare än nuvarande anmälningsavgift.
Jag kommer att springa Oslo halvmara istället (jag har tydligen flyttat dit och då blir ju det enklare) (t+)

Kontakta mig på stefan.oud@hotmail.com

Jag kommer inte att starta pga skada. Om någon tjej är intresserad av att springa, skicka PM.