Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har också en anmälan som jag inte kommer att utnyttja, men tyvärr tillåter de inte namnbyte - tycker jag är trist!

Ja prexis som Stockholm Marathon dvs....Fattar inte vad dom tänker med...kan inte vara något organ över midjan i alla fall.
"Byte av startande dvs namnbyte på redan anmäld plats sk redan registrerat startnummer kan ske mot en avgift av 100:- (Alt 200:-) k

Nu blir det ett tredje försök på sthlmhalvM och jag vet inte hur man ska bete sig för att få en bra tid på den här banan. Jag tycker att gbg-varvet är mycket lättare med två tuffa backar att fokusera på med efterföljande utförs "vila". I sthlm är det mång

Nu finns startlistor och diverse information uppe på hemsidan. Där står också att startbevis samt tryckt deltagarinfo har skickats med posten. Är det någon som har fått detta paket än?

Såg också att de var noga med att poängtera att man inte ska starta o

Ska bli intressant att se om mina benhinnor, som krånglat hela sommaren, klarar 21 km på asfalt.

Kanske också har en nummerlapp att sälja. Det beror på hur mina ben klarar av Midnattsloppet nu till helgen.

Nä, jag har inte fått något med posten ännu.

Är det någon som ska springa i starten kl 16.25? Jag har aldrig ställt upp i något lopp tidigare och det vore kul att ha någon att hänga med i startfållan och peppa! (inte nödvändigtvis springa tillsammans). Jag siktar på 2:10.

/Anna

Tyvärr, jag är startar 16.30. Hoppas du hittar någon att ladda med vid start och jag med!

Härligt när det börjar närma sig. Det blir en härlig eftermiddag. Provsprang sega tantobacken idag. Den blir utslagsgivande utan tvekan.
Nu finslipar vi formen 🙂

någon som har en länk till en vettigare karta av banan än den på hemsidan? eller får man plotta ut den själv på google earth för å kolla närmare på den?