Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:01http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=70289
2007 års bana. Lite osäker om det är samma.
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=70289
2007 års bana. Lite osäker om det är samma.
Quote from paceUP! on 17 August 2010, 19:05ser lik ut nog, tusen tack!
här ska mentalt förberedas 🙂
ser lik ut nog, tusen tack!
här ska mentalt förberedas 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:07@mats: De nada. Stort "lycka till". Det gäller er alla!
@mats: De nada. Stort "lycka till". Det gäller er alla!
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:20Någorlunda i alla fall. Man springer annorlunda runt Gamla Stan nuförtiden.
Någorlunda i alla fall. Man springer annorlunda runt Gamla Stan nuförtiden.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:21Tantobacken har jag övat på många gånger i sommar, den jag bor i ovanändan av den och springer ofta runt Årstaviken. Den är en baggis. 😉
Tantobacken har jag övat på många gånger i sommar, den jag bor i ovanändan av den och springer ofta runt Årstaviken. Den är en baggis. 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 19:24För att vara lite mer exakt springer man förbi Rosenbad, igenom Riksdagshuset och sedan österut och på Skeppsbron istället. Samma sak på tillbakavägen mot målet, från Slussen ner på Skeppsbron där man möter de som kommer åt andra hållet, igenom Riksdagshu
För att vara lite mer exakt springer man förbi Rosenbad, igenom Riksdagshuset och sedan österut och på Skeppsbron istället. Samma sak på tillbakavägen mot målet, från Slussen ner på Skeppsbron där man möter de som kommer åt andra hållet, igenom Riksdagshu
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:02Jag har utläst från mitt startnummer att jag startar i startgrupp D. Jag antar att det är helt okej för en halvmaradebutant. Jag siktar på att springa på under 1:40.
Jag har utläst från mitt startnummer att jag startar i startgrupp D. Jag antar att det är helt okej för en halvmaradebutant. Jag siktar på att springa på under 1:40.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:06Jag är också i startgrupp D...men min tidsambition är lite blygsammare än så. 😀
Jag är också i startgrupp D...men min tidsambition är lite blygsammare än så. 😀
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:17jag satsar också på under 1.40! men är i startgrupp C någon som vet hur lättlöpt banan är?
jag satsar också på under 1.40! men är i startgrupp C någon som vet hur lättlöpt banan är?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 20:19Mitt mål har sen anmälan gått till att klara mig innan de släpper på trafiken 🙁 Men jag tänker vara förnuftig och inte ta ut mig för mycket.
Mitt mål har sen anmälan gått till att klara mig innan de släpper på trafiken 🙁 Men jag tänker vara förnuftig och inte ta ut mig för mycket.