Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 09:16jag är också sugen på att anmäla mig
jag är också sugen på att anmäla mig
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 09:40Läste att loppet snart är fullt, så fundera snabbt!
Läste att loppet snart är fullt, så fundera snabbt!
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 10:45Blir mitt längst löplopp också....
Blir mitt längst löplopp också....
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 11:55En liten varning bara, risken finns att man får för sig att springa ännu längre sen 😉
En liten varning bara, risken finns att man får för sig att springa ännu längre sen 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:55Zandra: Hoppas på det 🙂
Anmäd till redan till..... SM2011
Zandra: Hoppas på det 🙂
Anmäd till redan till..... SM2011
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 15:51är också anmäld! för träning inför Lidingöloppet
är också anmäld! för träning inför Lidingöloppet
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 23:51Jaja, jag anmälde mig också nu. Ser det iofs lite som ett genrep inför Lidingöloppet som är det som har fokus för mig i år. Tycker iofs att halvmaran är rätt trevlig.
Jaja, jag anmälde mig också nu. Ser det iofs lite som ett genrep inför Lidingöloppet som är det som har fokus för mig i år. Tycker iofs att halvmaran är rätt trevlig.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 19:57zandra, jo, jag vet att den risken finns ;-), och jag hoppas jag drabbas! skulle vara jättekul att springa marathon eventuellt nästa år, men åtminstonde om 2 år... sen finns ju 100 km och 100 miles, fast det får bli som 50-års mål 🙂
zandra, jo, jag vet att den risken finns ;-), och jag hoppas jag drabbas! skulle vara jättekul att springa marathon eventuellt nästa år, men åtminstonde om 2 år... sen finns ju 100 km och 100 miles, fast det får bli som 50-års mål 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 19:43Lite sugen på att anmäla mig. Har aldrig sprungit längre än milen, och är rätt lat. Om det bara inte vore så varmt... Men i september är det väl svalare 🙂
Lite sugen på att anmäla mig. Har aldrig sprungit längre än milen, och är rätt lat. Om det bara inte vore så varmt... Men i september är det väl svalare 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 09:15Åsa: Min erfarenhet (har sprungit två gånger tidigare) är att det brukar vara ganska idealiska temperaturer då. Det är i övrigt en ganska så lättlöpt bana så jag tycker att du skall anmäla dig. Du kommer inte att ångra dig
Åsa: Min erfarenhet (har sprungit två gånger tidigare) är att det brukar vara ganska idealiska temperaturer då. Det är i övrigt en ganska så lättlöpt bana så jag tycker att du skall anmäla dig. Du kommer inte att ångra dig