Quote from Catharina Brattlin on 16 September 2010, 10:45Åh, jag fick hela tio bilder med mig hem denna gången. 😀
Åh, jag fick hela tio bilder med mig hem denna gången. 😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 11:00Bara en bild på mig än så länge och den är från backen upp genom Tanto. På den ser jag glad och asnöjd ut och gör (V). 😀
Bara en bild på mig än så länge och den är från backen upp genom Tanto. På den ser jag glad och asnöjd ut och gör (V). 😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 11:01Anders, det kan vara en bra taktik också. Jag brukar se plågad ut redan efter 200 meter och det invaggar ibland motståndarna i en falsk trygghet.
Anders, det kan vara en bra taktik också. Jag brukar se plågad ut redan efter 200 meter och det invaggar ibland motståndarna i en falsk trygghet.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 11:23Hela elva bilder. Nästan alla på de sista 500 metrarna och där var det inte bara behagligt längre, så det är inte så underligt om jag ser lite sammanbiten ut :D.
Hela elva bilder. Nästan alla på de sista 500 metrarna och där var det inte bara behagligt längre, så det är inte så underligt om jag ser lite sammanbiten ut :D.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 11:28Mikael: Alla motståndare som springer baklänges framför dig. 😉
Mikael: Alla motståndare som springer baklänges framför dig. 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 11:35MF: ??? Jag kollar alltid in löpsteget på motståndaren jag ligger i rygg på. Om det ser trött & slitet ut växer jag inombords och gör genast ett ryck 🙂 Men aldrig förbi en löpare som ser för stark ut 🙁
-Kanske därför du inte tar så många pallplatser
MF: ??? Jag kollar alltid in löpsteget på motståndaren jag ligger i rygg på. Om det ser trött & slitet ut växer jag inombords och gör genast ett ryck 🙂 Men aldrig förbi en löpare som ser för stark ut 🙁
-Kanske därför du inte tar så många pallplatser
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 11:59På de få bilder som dök upp på mig ser jag ut att ha en hyfsat upprätt stil 🙂
På de få bilder som dök upp på mig ser jag ut att ha en hyfsat upprätt stil 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 16:10Jag hittade en bild på mig där jag ser riktigt fräsch ut. Den är tagen före start 😉 Övriga bilder speglar rätt bra hur min upplevelse faktiskt var.
Jag hittade en bild på mig där jag ser riktigt fräsch ut. Den är tagen före start 😉 Övriga bilder speglar rätt bra hur min upplevelse faktiskt var.
Quote from Susan Hartley on 16 September 2010, 18:39Jag ser rätt imbecill ut på samtliga kort som marathonfoto har tagit. Däremot fanns det ett fint kort på mig på marathon.se:s hemsida.
Jag ser rätt imbecill ut på samtliga kort som marathonfoto har tagit. Däremot fanns det ett fint kort på mig på marathon.se:s hemsida.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:58Jasså, är det du Johanna som springer främst på bilden med Stadshuset som fond?
Jasså, är det du Johanna som springer främst på bilden med Stadshuset som fond?