Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 11:18Ett tips är att komplettera med ett hederligt mellantidsarmband som ger hålltider mot klockan.
Att inte springa idealspåret på en 21 km bana gör mer än vad man tror på banlängden, t.ex. att springa 2 m ut från idealspåret i
en kurva ger ca 3 m längre lö
Ett tips är att komplettera med ett hederligt mellantidsarmband som ger hålltider mot klockan.
Att inte springa idealspåret på en 21 km bana gör mer än vad man tror på banlängden, t.ex. att springa 2 m ut från idealspåret i
en kurva ger ca 3 m längre lö
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 12:19Någon som vet om det finns typ en lost and found? Lyckades glömma min ipod.
Någon som vet om det finns typ en lost and found? Lyckades glömma min ipod.
Quote from ellen olsson on 13 September 2010, 12:21Arrangörerna borde veta. 🙂
Arrangörerna borde veta. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 13:21Jag har mailat utan svar, men det kanske tar tid när det är så nära loppet.
Jag har mailat utan svar, men det kanske tar tid när det är så nära loppet.
Quote from Mattias Björck on 13 September 2010, 19:46Jag drack Gatorade + vatten vid varje station förutom där det bara bjöds på vatten, då tog jag bara det. Den enda vätskestationen jag hoppade över var den sista som kändes onödigt nära mål. Jag fick inga problem med magen. Jag har i och för sig testat Gat
Jag drack Gatorade + vatten vid varje station förutom där det bara bjöds på vatten, då tog jag bara det. Den enda vätskestationen jag hoppade över var den sista som kändes onödigt nära mål. Jag fick inga problem med magen. Jag har i och för sig testat Gat
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 20:02Håller med Daniel om att det var en riktig lapsus att lägga i en aspartam-kontaminerad dryck i målgångspåsen. Om man nu ändå inte har avtal med The Real Thing så borde man väl ändå fatta att löpare behöver cola med mycket socker och koffein i. Som kompens
Håller med Daniel om att det var en riktig lapsus att lägga i en aspartam-kontaminerad dryck i målgångspåsen. Om man nu ändå inte har avtal med The Real Thing så borde man väl ändå fatta att löpare behöver cola med mycket socker och koffein i. Som kompens
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 20:56VA, fanns det ett KAFFEBORD? (#)
Det vinglade nog jag förbi eller så hade ni alla stressnissar käkat upp alla bullar och slurpat i er allt kaffe när jag kom i mål 😉
VA, fanns det ett KAFFEBORD? (#)
Det vinglade nog jag förbi eller så hade ni alla stressnissar käkat upp alla bullar och slurpat i er allt kaffe när jag kom i mål 😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 21:18Om Mikael tog 4 bullar så kan man nog räkna med att någon av dom var din 😉
Om Mikael tog 4 bullar så kan man nog räkna med att någon av dom var din 😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 23:14Dålig stil att ta fler än en kanelbulle. Vad jag har hört så tog de slut ganska fort.
Det var oxå många ickelöpare, t ex en familj med 4 barn, som passade på att förse sig. Jäkla gamar! Märkligt att arrangören ska behöva hålla koll på en sådan sak.
Dålig stil att ta fler än en kanelbulle. Vad jag har hört så tog de slut ganska fort.
Det var oxå många ickelöpare, t ex en familj med 4 barn, som passade på att förse sig. Jäkla gamar! Märkligt att arrangören ska behöva hålla koll på en sådan sak.
Quote from Elias Engqvist on 13 September 2010, 23:30Här kommer några extra:
@@@@@@@@@@@@
Här kommer några extra:
@@@@@@@@@@@@