Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ett tips är att komplettera med ett hederligt mellantidsarmband som ger hålltider mot klockan.

Att inte springa idealspåret på en 21 km bana gör mer än vad man tror på banlängden, t.ex. att springa 2 m ut från idealspåret i
en kurva ger ca 3 m längre lö

Någon som vet om det finns typ en lost and found? Lyckades glömma min ipod.

Arrangörerna borde veta. 🙂

Jag har mailat utan svar, men det kanske tar tid när det är så nära loppet.

Jag drack Gatorade + vatten vid varje station förutom där det bara bjöds på vatten, då tog jag bara det. Den enda vätskestationen jag hoppade över var den sista som kändes onödigt nära mål. Jag fick inga problem med magen. Jag har i och för sig testat Gat

Håller med Daniel om att det var en riktig lapsus att lägga i en aspartam-kontaminerad dryck i målgångspåsen. Om man nu ändå inte har avtal med The Real Thing så borde man väl ändå fatta att löpare behöver cola med mycket socker och koffein i. Som kompens

VA, fanns det ett KAFFEBORD? (#)

Det vinglade nog jag förbi eller så hade ni alla stressnissar käkat upp alla bullar och slurpat i er allt kaffe när jag kom i mål 😉

Om Mikael tog 4 bullar så kan man nog räkna med att någon av dom var din 😉

Dålig stil att ta fler än en kanelbulle. Vad jag har hört så tog de slut ganska fort.
Det var oxå många ickelöpare, t ex en familj med 4 barn, som passade på att förse sig. Jäkla gamar! Märkligt att arrangören ska behöva hålla koll på en sådan sak.

Här kommer några extra:

@@@@@@@@@@@@