Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 07:07Förra året fanns det gainomax vid målet så då behövde folk inte knapra 40 bullar. I år låg det gainomax i en plastpåse och då väljer folk så klart det snabba alternativet - kanelbulle i handen! 😉
Jag tog bara en bulle men slängde halva! (#)
Förra året fanns det gainomax vid målet så då behövde folk inte knapra 40 bullar. I år låg det gainomax i en plastpåse och då väljer folk så klart det snabba alternativet - kanelbulle i handen! 😉
Jag tog bara en bulle men slängde halva! (#)
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 07:39Jag missade bullarna, svepte gainomaxen, som var det äckligaste jag smakat, så då fick jag svepa Pepsi Maxen för att bli av med smaken, men den var verkligen inte god, så då fick jag trycka i mig bananen, sen gick jag till slussen och åkte hem.
Om nu ka
Jag missade bullarna, svepte gainomaxen, som var det äckligaste jag smakat, så då fick jag svepa Pepsi Maxen för att bli av med smaken, men den var verkligen inte god, så då fick jag trycka i mig bananen, sen gick jag till slussen och åkte hem.
Om nu ka
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 09:27Målområdet är enbart till för löpare. Resten får vänta tills sista löpare är i mål 🙂
Målområdet är enbart till för löpare. Resten får vänta tills sista löpare är i mål 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 09:54Löparfest = kaffe & bulle till alla som anmält sig oavsett snabbheten.
Löparfest = kaffe & bulle till alla som anmält sig oavsett snabbheten.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 10:00Jag sprang också min första halvmara och det var ju hur kul som helst!! Fast lite borta var jag nog, märkte ingenting av bron som gungade. Höll jämn och fin fart hela loppet igenom och gick nog inte mer är sammanlagt 100 meter vid vätskekontrollerna. Inst
Jag sprang också min första halvmara och det var ju hur kul som helst!! Fast lite borta var jag nog, märkte ingenting av bron som gungade. Höll jämn och fin fart hela loppet igenom och gick nog inte mer är sammanlagt 100 meter vid vätskekontrollerna. Inst
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 10:54Malin: Jag tyckte också att det var många no-shows. Men så kom jag på att jag själv uteblivit två av de åtta gånger jag anmält mig till just detta lopp. Om det beteendet är någorlunda genomsnittligt så förklarar det hela bortfallet.
Malin: Jag tyckte också att det var många no-shows. Men så kom jag på att jag själv uteblivit två av de åtta gånger jag anmält mig till just detta lopp. Om det beteendet är någorlunda genomsnittligt så förklarar det hela bortfallet.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 11:01Jag har läst någonstans (kommer inte ihåg var just nu) att ju kortare lopp desto högre andel DNS (= Did Not Start = Kom ej till start). Det kan ju hänga ihop med att fler anmäler sig tidigt till de korta distanserna och sedan kommer på att något annat är
Jag har läst någonstans (kommer inte ihåg var just nu) att ju kortare lopp desto högre andel DNS (= Did Not Start = Kom ej till start). Det kan ju hänga ihop med att fler anmäler sig tidigt till de korta distanserna och sedan kommer på att något annat är
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 18:58Nån som kan berätta för mig vad det kostade att anmäla sig till årets halvmara? Tack på förhand.
Nån som kan berätta för mig vad det kostade att anmäla sig till årets halvmara? Tack på förhand.
Quote from Mattias Björck on 14 September 2010, 19:34495 kr.
495 kr.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 10:18Nu verkar de flesta bilderna ligga uppe på marathonfoto.com
Så nu kan ni se era härliga fightingfaces på riktigt 😀
Nu verkar de flesta bilderna ligga uppe på marathonfoto.com
Så nu kan ni se era härliga fightingfaces på riktigt 😀