Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 23:49Jag fick problem med magen, typ "håll", men jag tror mer att det var pga av Gatorade. Fick liknande känningar när jag testade den för ett par veckor sedan, men trodde då att det berodde på hunger.
Jag fick problem med magen, typ "håll", men jag tror mer att det var pga av Gatorade. Fick liknande känningar när jag testade den för ett par veckor sedan, men trodde då att det berodde på hunger.
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 00:18Jag upplevde hela arrangemanget som mycket väl genomfört och fungerande - utom en sak:
Hur svårt kan det egentligen vara att placera ut kilometermarkeringarna på rätt ställen? Jag och många med mig har stor nytta av att kunna stämma av rätt fart mot km-f
Jag upplevde hela arrangemanget som mycket väl genomfört och fungerande - utom en sak:
Hur svårt kan det egentligen vara att placera ut kilometermarkeringarna på rätt ställen? Jag och många med mig har stor nytta av att kunna stämma av rätt fart mot km-f
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:22Tack till tjejen i rött linne och svarta tights som fick mig att hitta ett bra tempo !
Jag hade fortfarande förkylningskänningar(mycket lite) och visste inte hur kroppen skulle reagera men hittade en bra rygg mellan 7 och 11 kilometer. Ibland låg du för
Tack till tjejen i rött linne och svarta tights som fick mig att hitta ett bra tempo !
Jag hade fortfarande förkylningskänningar(mycket lite) och visste inte hur kroppen skulle reagera men hittade en bra rygg mellan 7 och 11 kilometer. Ibland låg du för
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:30Jag drack vattnet vid 9 km utan problem.
Km-anvisningarna stämde inte heller med min Garmin men det berodde för mig på "gps-onogrannhet" som diskuterats tidigare. Tror att skyltarna satt på rätt ställe, men vad vet jag.
Jag drack vattnet vid 9 km utan problem.
Km-anvisningarna stämde inte heller med min Garmin men det berodde för mig på "gps-onogrannhet" som diskuterats tidigare. Tror att skyltarna satt på rätt ställe, men vad vet jag.
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:23Drack vatten vid alla kontroller utom en där det blev Gatorade. Minns ej vilken kontroll det var...
Ja ett super-arr, är verkligen imponerad!
Det enda enda puttelilla om man alls ska klaga var två yngre funktionärer som ropade "bara 5 km kvar, kämpa!" s
Drack vatten vid alla kontroller utom en där det blev Gatorade. Minns ej vilken kontroll det var...
Ja ett super-arr, är verkligen imponerad!
Det enda enda puttelilla om man alls ska klaga var två yngre funktionärer som ropade "bara 5 km kvar, kämpa!" s
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:31Det gick fantastiskt smidigt att lämna och hämta ut sin påse.
Behövde inte så länge i kön till massagen.Allt var super. Återkommer nästa år
Det gick fantastiskt smidigt att lämna och hämta ut sin påse.
Behövde inte så länge i kön till massagen.
Allt var super. Återkommer nästa år
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:52Jag tog mig runt. Det får jag vara nöjd med. Med en tidsoptimist till kompis så var vi i startområdet lite väl sent. Jag hann i alla fall in i min grupp innan startskottet gick, det gjorde inte hon.
De första 3-3,5 km var ren plåga pga krampande vader oc
Jag tog mig runt. Det får jag vara nöjd med. Med en tidsoptimist till kompis så var vi i startområdet lite väl sent. Jag hann i alla fall in i min grupp innan startskottet gick, det gjorde inte hon.
De första 3-3,5 km var ren plåga pga krampande vader oc
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 09:56Blev omsprungen av farthållaren för 1:30 på Söder Mälarstrand och det var en bra fart som han höll. Jag landade in på 1:30:01 och såg inte farthållaren för 1:30 så han bör kört SUB 90 med råge....
Blev omsprungen av farthållaren för 1:30 på Söder Mälarstrand och det var en bra fart som han höll. Jag landade in på 1:30:01 och såg inte farthållaren för 1:30 så han bör kört SUB 90 med råge....
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 10:351.30-farthållarna i startgrupp B gick i mål på 1.29.14 respektive 1.29.21. Klart godkänt tycker jag. Den snabbare av dem sprang rätt fort mellan 10 och 15 km (4.09), vilket ju stämmer bra med att du blev omsprungen. Han stod längst fram vid startlinjen nä
1.30-farthållarna i startgrupp B gick i mål på 1.29.14 respektive 1.29.21. Klart godkänt tycker jag. Den snabbare av dem sprang rätt fort mellan 10 och 15 km (4.09), vilket ju stämmer bra med att du blev omsprungen. Han stod längst fram vid startlinjen nä
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 10:43Granntråden om GPS-felvisning antyder dessutom att den som siktar mot X:X0:00,00 nog bör vidga sina vyer lite.
Granntråden om GPS-felvisning antyder dessutom att den som siktar mot X:X0:00,00 nog bör vidga sina vyer lite.