Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 16:35Visst var det läbbigt? Jag undrade vad som höll på att hända, för det syntes ingenting, jag trodde mina ben hade fått spatt.
Visst var det läbbigt? Jag undrade vad som höll på att hända, för det syntes ingenting, jag trodde mina ben hade fått spatt.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 16:37Gungande bron var helt klart en märklig överraskning. Det blev skönt med fast mark sen på söder mälarstrand.
Gungande bron var helt klart en märklig överraskning. Det blev skönt med fast mark sen på söder mälarstrand.
Quote from paceUP! on 12 September 2010, 16:39hahaha jag håller med, trodde jag hade gått in i den omtalade väggen, tittade runt mig och alla såg lika dana ut, "vafan är det som händer" efteråt såg alla lika glada .. "det var bara bron!"
hahaha jag håller med, trodde jag hade gått in i den omtalade väggen, tittade runt mig och alla såg lika dana ut, "vafan är det som händer" efteråt såg alla lika glada .. "det var bara bron!"
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 16:41Vilken bro var det?
Vilken bro var det?
Quote from paceUP! on 12 September 2010, 16:43direkt efter slussen där dom har en temporär bro pga. bygget av citybanan
direkt efter slussen där dom har en temporär bro pga. bygget av citybanan
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 17:11Jag trodde också att det blivit något fel på mig vid bron. Borde funnits en skylt, eller det kanske det gjorde?
Jag trodde också att det blivit något fel på mig vid bron. Borde funnits en skylt, eller det kanske det gjorde?
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 17:14Det låg en man raklång på bron när jag sprang upp på den .Hur kan man ramla här hann jag tänka,innan även jag rumplade till på något vis .Otäckt var det,blev nog omedvetet lite försiktig efter det
Det låg en man raklång på bron när jag sprang upp på den .Hur kan man ramla här hann jag tänka,innan även jag rumplade till på något vis .Otäckt var det,blev nog omedvetet lite försiktig efter det
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 17:32Har gjort min första halvmara. Är så glad!!! Tidigare har jag bara sprungit millopp, så det här var en bedrift för mig. Inte blir det sämre av att Stockholm bjöd på sitt finaste löparväder heller... Mysig stämning, trevligt lopp. Det här kommer jag att gö
Har gjort min första halvmara. Är så glad!!! Tidigare har jag bara sprungit millopp, så det här var en bedrift för mig. Inte blir det sämre av att Stockholm bjöd på sitt finaste löparväder heller... Mysig stämning, trevligt lopp. Det här kommer jag att gö
Quote from Catharina Brattlin on 12 September 2010, 19:37Jag kände också av bron, och frågade maken efter loppet, om han hade känt den. Nej, det hade han ju inte, så jag blev också lite konfunderad.
Loppet? Det var en helt underbart skön och rolig resa från början till slut!! Jag sprang med ett stort leende he
Jag kände också av bron, och frågade maken efter loppet, om han hade känt den. Nej, det hade han ju inte, så jag blev också lite konfunderad.
Loppet? Det var en helt underbart skön och rolig resa från början till slut!! Jag sprang med ett stort leende he
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:46Bron var likadan vid sthlm marathon i juni. Lite otäckt men den här gången var jag förberedd! 🙂
Bron var likadan vid sthlm marathon i juni. Lite otäckt men den här gången var jag förberedd! 🙂