Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 00:04Allt enligt plan A blev det. 16 km i sub 1:40, sen handbromsen i för att inte dra på mjölksyra inför maradebuten i Berlin om 2 veckor. Gick i mål på 1:41:24, med hur mycket krafter kvar som helst. Hade nog kunnat gå under 1:35 idag.
Bra arrangerat på en
Allt enligt plan A blev det. 16 km i sub 1:40, sen handbromsen i för att inte dra på mjölksyra inför maradebuten i Berlin om 2 veckor. Gick i mål på 1:41:24, med hur mycket krafter kvar som helst. Hade nog kunnat gå under 1:35 idag.
Bra arrangerat på en
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 00:14@Elin A: Hade personen skägg och röd t-shirt så var det nog jag 🙂
Stod 100 meter innan krönet på St Paulsgatan och hejade som bara den i säkert en timme. Mot slutet av den timmen var jag rätt så ensam hejare kvar. Skulle egentligen ha sprungit själv me
@Elin A: Hade personen skägg och röd t-shirt så var det nog jag 🙂
Stod 100 meter innan krönet på St Paulsgatan och hejade som bara den i säkert en timme. Mot slutet av den timmen var jag rätt så ensam hejare kvar. Skulle egentligen ha sprungit själv me
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 05:38Tomas: hörde bara ropen men såg inte personen, däremot var det exakt rätt plats så det måste varit du.
Jämfört med maran var det stundtals väldigt glest med publik men det tog sig rejält mot slutet. Får tacka för alla glada tillrop och knattar som man gj
Tomas: hörde bara ropen men såg inte personen, däremot var det exakt rätt plats så det måste varit du.
Jämfört med maran var det stundtals väldigt glest med publik men det tog sig rejält mot slutet. Får tacka för alla glada tillrop och knattar som man gj
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 07:15Min första halvmara men definitivt inte sista!
Förutom sambon som tjoade vid riksdagshuset och målet kände jag inte igen några utmed spåret. Passade istället på att åka snålskjuts på andras fans istället 🙂 Små barn med skyltar för att heja på föräldrar
Min första halvmara men definitivt inte sista!
Förutom sambon som tjoade vid riksdagshuset och målet kände jag inte igen några utmed spåret. Passade istället på att åka snålskjuts på andras fans istället 🙂 Små barn med skyltar för att heja på föräldrar
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 07:19Min Garmin 305:a visar 21,550 km. Det är en helt normal felvisning. Banmätarna har inte mer än högst en promille fel och den lägger de på på varje bana. Jag har sprungit 18 lopp i år varav 15 utomhus med Garminklockan och har ungefär samma övertrassering
Min Garmin 305:a visar 21,550 km. Det är en helt normal felvisning. Banmätarna har inte mer än högst en promille fel och den lägger de på på varje bana. Jag har sprungit 18 lopp i år varav 15 utomhus med Garminklockan och har ungefär samma övertrassering
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 07:28Haha sjukvårdarna borde ha plockat av den där vinglige mr Garmin!
Haha sjukvårdarna borde ha plockat av den där vinglige mr Garmin!
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 08:04Är det ett testlopp inför Stockholm triathlon?
Är det ett testlopp inför Stockholm triathlon?
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 08:51En berusad man på Stockholmsgator.
En berusad man på Stockholmsgator.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 08:51Nöjd, men ändå inte. 1:45:34, första gången på distansen, men jag har hållit snabbare fart i 19 km på träning så jag borde ha kapacitet till bättre. Dock kände jag av höger höft hela loppet och vid ca 3 km kvar gjorde den rejält ont så jag fick ingen kraf
Nöjd, men ändå inte. 1:45:34, första gången på distansen, men jag har hållit snabbare fart i 19 km på träning så jag borde ha kapacitet till bättre. Dock kände jag av höger höft hela loppet och vid ca 3 km kvar gjorde den rejält ont så jag fick ingen kraf
Quote from Susan Hartley on 12 September 2010, 09:32Jag är supernöjd med 1:42:17 i min första halvmara.
Jag fegade lite med energiintaget efter att magen blev så besvärlig vid Stockholm marathon. Omkring 13 km när jag tog den första munnen med gel kände jag att jag egentligen hade behövt få i mig energi
Jag är supernöjd med 1:42:17 i min första halvmara.
Jag fegade lite med energiintaget efter att magen blev så besvärlig vid Stockholm marathon. Omkring 13 km när jag tog den första munnen med gel kände jag att jag egentligen hade behövt få i mig energi