Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:16Min fokusering har ju varit på Lidingö hela tiden. 😀 Var ju knappt att jag vaknade till till starten idag. 😉
Min fokusering har ju varit på Lidingö hela tiden. 😀 Var ju knappt att jag vaknade till till starten idag. 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:17En tupplur innan är nog inte att förakta.
En tupplur innan är nog inte att förakta.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:20Jag undrade var alla fb fans var, kom nog för sent 😉
Jag undrade var alla fb fans var, kom nog för sent 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:25Mitt stretchmål är ca 90 grader i höften. Eller...?
Mitt stretchmål är ca 90 grader i höften. Eller...?
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:25Stretcha är för mjukisar.
Stretcha är för mjukisar.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:45Varning: Stretching ger sladdriga muskler - låt bli!
Undrar förresten varför jag fick flera "Heja Mikaela"-rop efter mig. Har jag gått och blivit halvkändis på senare dar?
Varning: Stretching ger sladdriga muskler - låt bli!
Undrar förresten varför jag fick flera "Heja Mikaela"-rop efter mig. Har jag gått och blivit halvkändis på senare dar?
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:55Det är så svårt att hålla reda på namn så där i all hast när ni passerar. Thomas blev Roger och Erik fick heta Daniel och Mikael blev Mikaela. Sånt händer. (H)
Det är så svårt att hålla reda på namn så där i all hast när ni passerar. Thomas blev Roger och Erik fick heta Daniel och Mikael blev Mikaela. Sånt händer. (H)
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 23:00Jo men det var inte bara Helena som ropade "Mikaela!". Kanske lika bra att jag permanentar mitt rosa alter-ego?!
Jo men det var inte bara Helena som ropade "Mikaela!". Kanske lika bra att jag permanentar mitt rosa alter-ego?!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 23:37Första gången jag sprang, fick 2:03 och är nöjd med det. Tyckte banan var riktigt kuperad(jämfört med tex Göteborgsvarvet). Överlag ett bra och kul lopp förutom att jag var livrädd för att halka på bananskalen som fanns i början av norr Mälarstrand och nä
Första gången jag sprang, fick 2:03 och är nöjd med det. Tyckte banan var riktigt kuperad(jämfört med tex Göteborgsvarvet). Överlag ett bra och kul lopp förutom att jag var livrädd för att halka på bananskalen som fanns i början av norr Mälarstrand och nä
Quote from Anneli S on 12 September 2010, 00:02Supernöjd med mitt lopp! Blev som flera andra lurad av klockan att jag låg bättre till än jag gjorde (trots att jag skrivit ut mellantidsband, som jag inte kollade på tillräckligt bra... slarv slarv). Trodde jag låg 6 sek/km bättre än planerad mål-tid, me
Supernöjd med mitt lopp! Blev som flera andra lurad av klockan att jag låg bättre till än jag gjorde (trots att jag skrivit ut mellantidsband, som jag inte kollade på tillräckligt bra... slarv slarv). Trodde jag låg 6 sek/km bättre än planerad mål-tid, me