Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Min fokusering har ju varit på Lidingö hela tiden. 😀 Var ju knappt att jag vaknade till till starten idag. 😉

En tupplur innan är nog inte att förakta.

Jag undrade var alla fb fans var, kom nog för sent 😉

Mitt stretchmål är ca 90 grader i höften. Eller...?

Stretcha är för mjukisar.

Varning: Stretching ger sladdriga muskler - låt bli!

Undrar förresten varför jag fick flera "Heja Mikaela"-rop efter mig. Har jag gått och blivit halvkändis på senare dar?

Det är så svårt att hålla reda på namn så där i all hast när ni passerar. Thomas blev Roger och Erik fick heta Daniel och Mikael blev Mikaela. Sånt händer. (H)

Jo men det var inte bara Helena som ropade "Mikaela!". Kanske lika bra att jag permanentar mitt rosa alter-ego?!

Första gången jag sprang, fick 2:03 och är nöjd med det. Tyckte banan var riktigt kuperad(jämfört med tex Göteborgsvarvet). Överlag ett bra och kul lopp förutom att jag var livrädd för att halka på bananskalen som fanns i början av norr Mälarstrand och nä

Supernöjd med mitt lopp! Blev som flera andra lurad av klockan att jag låg bättre till än jag gjorde (trots att jag skrivit ut mellantidsband, som jag inte kollade på tillräckligt bra... slarv slarv). Trodde jag låg 6 sek/km bättre än planerad mål-tid, me