Quote from Susan Hartley on 11 September 2010, 13:49Redan nu känns ju en smula överdrivet. 😉 Det blir väl som det blir, men det är bra att veta att det inte brukar vara allt för trångt i varje fall.
Redan nu känns ju en smula överdrivet. 😉 Det blir väl som det blir, men det är bra att veta att det inte brukar vara allt för trångt i varje fall.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 14:42Då bär det av. Hoppas at ni alla får roligt (H)
Då bär det av. Hoppas at ni alla får roligt (H)
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 20:13Sådär, då finns resultatlistan uppe: http://results.marathon.se/halvmarathon/2010/
Jag tog det här som ett träningspass och experimenterade lite med negativ split. Jag startade i 5:45-tempo och ökade sedan successivt till att avsluta i 4:45-fart. Det fun
Sådär, då finns resultatlistan uppe: http://results.marathon.se/halvmarathon/2010/
Jag tog det här som ett träningspass och experimenterade lite med negativ split. Jag startade i 5:45-tempo och ökade sedan successivt till att avsluta i 4:45-fart. Det fun
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 20:14Härligt lopp idag, bra väder och mycket folk. Klarade inte riktigt sub 90 som var målet men prick 92 får man var nöjd med.
Härligt lopp idag, bra väder och mycket folk. Klarade inte riktigt sub 90 som var målet men prick 92 får man var nöjd med.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 20:43Nytt pb med dryga fyra minuter. 1:30:40. Lite sur över att det inte blev bättre. Min Garmin visade att jag var på väg under 1:30, men 600 meter från mål fattade jag att jag blivit lurad. Döm om min uppgivenhet och ilska... Nåväl. Fint väder, pigga ben, hä
Nytt pb med dryga fyra minuter. 1:30:40. Lite sur över att det inte blev bättre. Min Garmin visade att jag var på väg under 1:30, men 600 meter från mål fattade jag att jag blivit lurad. Döm om min uppgivenhet och ilska... Nåväl. Fint väder, pigga ben, hä
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 20:4440 sekunder långsammare än planerat, 1:35:40 och är skitnöjd. Kunde verkligen inte ha gjort snabbare.
Otroligt bra arrat, stor heder åt de tre klubbarna och alla löpare var glada och trevliga. En kanondag! (t+)
40 sekunder långsammare än planerat, 1:35:40 och är skitnöjd. Kunde verkligen inte ha gjort snabbare.
Otroligt bra arrat, stor heder åt de tre klubbarna och alla löpare var glada och trevliga. En kanondag! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 20:49Jag hade sub90 som i en liten ask fram till 14-15 km och krashade totalt. Var tvungen att stanna och hämta andan i 10-15 sek och kom aldrig tillbaka i rätt tempo. Drack till och med Gatorade för att piggna till (eller snarare hällde allt i ansiktet i ett
Jag hade sub90 som i en liten ask fram till 14-15 km och krashade totalt. Var tvungen att stanna och hämta andan i 10-15 sek och kom aldrig tillbaka i rätt tempo. Drack till och med Gatorade för att piggna till (eller snarare hällde allt i ansiktet i ett
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 20:56Hade som mål 1:30, men kom i mål på 1:31:26. Gick enligt planen med att ligga ca 30 sekunder före halvvägs för att ha lite att ta av på Södermalm. Orkade dock inte och förstod vid 13-km att det inte skulle gå. Men pers i alla fall så man ska inte klaga. F
Hade som mål 1:30, men kom i mål på 1:31:26. Gick enligt planen med att ligga ca 30 sekunder före halvvägs för att ha lite att ta av på Södermalm. Orkade dock inte och förstod vid 13-km att det inte skulle gå. Men pers i alla fall så man ska inte klaga. F
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:11Jag hade 2:30 som mål och kom in på 2:37. Jag är superglad att jag fixade det!
Jag hade 2:30 som mål och kom in på 2:37. Jag är superglad att jag fixade det!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:22Oerhört besviken. Överskattade dagsformen och underskattade ansträngningen som faktiskt krävs för att springa 21,1 km. Hade tänkt köra halvhårt och njuta av loppet, 1:45 som målsättning, men tog slut alldeles efter 15 km och släpade mig in i mål på strax
Oerhört besviken. Överskattade dagsformen och underskattade ansträngningen som faktiskt krävs för att springa 21,1 km. Hade tänkt köra halvhårt och njuta av loppet, 1:45 som målsättning, men tog slut alldeles efter 15 km och släpade mig in i mål på strax