Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lycka till alla löpare, vi ses i em. Tack till alla supportrar som hejar på, både på plats och via nätet (L)!

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=842360

Lycka till i eftermiddag! (hv)

Och ser ni en förvirrad brunett med startnummer 25033 så säg gärna hej 🙂

Ann J, följ strömmen 😉

Men varför så sen starttid?
Samma tycker jag om Marans starttid,

Ja nu sitter man bara här och väntar, är fruktansvärt opepp. 😀

Sena starttiden lär väl hänga samman lite med att de behöver stänga av en hel del trafik och vill låta helgshopparna försvinna från stan först. Kanske. Maran startade ju ändå ett par timmar

Jo, man vill nog inte bråka med fler butiksägare längs kungsgatan framför allt än man måste kan jag tänka. Riktiga marathon tror jag att de vill lägga sent för att inte behöva köra hela svängen när solen står som högst för de som håller på lite längre ock

En liten fråga så här i elfte timmen:

Senast 15 minuter före start så ska man ju vara i sin startfålla (i mitt fall startgrupp C), men hur snabbt fylls det på? Jag känner inget behov av att stå längst fram, men allt för långt bak vill jag ju gärna undvik

Bara att vässa dom berömda armbågarna! 😉 Nä skämt åsido så har jag också funderat på när fållorna öppnar egentligen.

Man kan nog gå dit nu om man känner för det. Jag tror inte att de öppnar någon särskild tid. Det brukar inte vara så trångt i min erfarenhet, men ska man prompt längst fram får man vässa armbågarna lite som sagt eller vara där i god tid antar jag.

Står i fållan nu och hänger på repet. Postar från iphonen. 😉