Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Philip: Ville inte ta till så starka ord, men jag håller faktiskt med dig. Bävar lite (extra) inför maran i NY.

haha ja det är nog mycket Gatorade i NY kan jag tänka mig.

Ja, det är ju det. Siktar du (Philip) på sub 90 imorrn? Ska du ta rygg på farthållaren? Jag umgås själv med tanken att göra ett försök.

Tja, jag har druckit gatorade förut när det krisat utan problem, och faktiskt varit hjälpt av den vid de tillfällena. Hade med mig en flaska på vasaloppet i reserv eftersom jag inte visste riktigt hur det skulle funka vid kontrollerna där. Det var helt i

Tycker inte det behövs någon dricka överhuvudtaget på en halvmara speciellt inte men den väderlek(värme) som är nu. Möjligtvis lite vatten på slutet.

Jag ska satsa på att skugga 90-min farthållarna och så får jag se hur långt det räcker. Det gäller bara att hålla sig framme vid starten för det lär bli tufft att behöva springa ikapp dem från början.

Fredrik A: Fast även om det oftast inte behövs, så är det ju förnuftigt att ändå kalkylera med att dagsformen kan vara sådan att det kan behövas vätska och energi och då är det bra att ha en plan för hur det ska hanteras utan att magen pajar.

Johanna: Håller absolut med. Magen vill man definitivt inte ska paja.

Erik: Målet är sub 90. Ska inte vara helt orimligt men är lite orolig då jag varit förkyld hela veckan. Tänkte först ignorera farthållarna men det blir ju onekligen lite bekvämt att slippa titta på garminen hela tiden. Om inte farthållare så är planen att

Lycka till i eftermiddag!