Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tog en kort runda på dryga sex kilometer igår i något slags mellantempo. Passerade min bästa vän: backen upp från Tanto för att minnas att den är en baggis. (t+) I övrigt har jag svårt att tagga till och har fortfarande ingen plan för hur genomförande

Sista passet igår kväll inför loppet blev 10 x 200 i något slags "flytfart" (ca 45 sek per 200-ing), totalt 11 km. Har svårt att säga om det kändes bra eller inte. Hoppas nu att helvilan fram till loppet ska lyfta formen. Kommer att öppna i precis under

Till Tommy Norén (först i denna tråd):

Hoppas du är "frisk oc hel.";)

Är lite inne på Elins linje, att det är svårt att tagga till om man skall köra detta för preparering för ett senare lopp.
Själv gäller det för Berlin maraton om 2 veckor och har en lite känsla av att bara springa igenom loppet i ett tempo som känns bra f

Lite tips för oss som kör både halvmaran och Lidingöloppet,

http://www.marathon.se/news/article.cfm?newsid=964958

Ah, tack för den Hans, det var ungefär de där funderingarna jag satt här med själv. (t+) Gäller väl bara att vara så pass ärlig mot sig själv och verkligen känna efter på lördag hur formen verkar och inte drabbas av tävlingsdjävulen och dra på för fullt o

Jag är så taggad och motiverad för detta lopp! Det är nästan så jag står och studsar på stället! Mitt allra första lopp någonsin och nu har jag dessutom vilat en i en vecka pga skada så jag kommer vara som en kalv på grönbete. Aldrig hade jag väl kunnat t

HA HA Anna-Karin 😉 Dig kommer vi alla att se på lördag. Lycka till själv (t+)

Anna S: Känner du dig orolig så gå till öppna mottagningen i morgon och fråga din läkare vad hon/han tycker. Har du tillfrisknat så borde det inte vara någon fara att springa även om du säkert får leva med en lite sämre tid än om du hade sluppit vara sjuk

Anna, vet Du Din vilopuls? I så fall kan Du kolla den imorrn bitti och även på lördag. Är den OK borde det inte vara någon fara om Du f ö känner Dig pigg.

Samma sak hände mig inför mitt första GBG-varv, men jag höll stenkoll på vilopulsen. Den var OK två