Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag varit ute på sista rundan innan halvmaran. Ca. 6 km, lite löpskolning, några tvåhundringar och lite fartökning. Det kändes toppen och jag passade på att bestämma mig för att det blir DS Racer på lördag.

@ - Anders, ja det ska jag se upp med. När jag springer 15-20 km i normala fall har jag nästen exakt samma tider på varje femma. Oftast kan jag öka lite på andra eller tredje femman, jämn fart är det bästa för mig.

Intressant att se hur det går att håll

Äntligen hyfsat fri från förkylningen och imorgon får det bli ett kort tempopass för att väcka kroppen. Förra året var bara de snabbaste farthållarna med i de främre startgrupperna. Ska bli hur kul som helst på lördag. Hoppas att det fina vädret håller i

Än så länge ser väderleksprognosen ganska okej ut. Molnigt eller växlande molnighet och 16-17 grader (enligt SMHI & YR)

surt att man ska vara förkyld

Inte förkyld än, men resten av familjen. Funderar på eget sovrum 🙂

Det tycker jag du gör rätt i Erik. Veckan före Sthlm marathon var min sambo mer förkyld än jag någonsin tidigare hade sett honom. Så det fick bli soffan. 🙂

Kollade in länken om farthållare och blev påmind om att det är 3 3 3 dagar kvar till halvmaran. Så, där kom min pulsstegring! AGH! Blev peppad av löpande kollegor i helgen och har bestämt mig att att göra loppet på 2.30. Startgrupp H.
Lycka till alla fb-

Kul med 21 km asfalt! Du som vill mjuka upp benen veckan efter eller köra sista rycket inför Lidingöloppet är välkommen till Sala kommun den 18/9. Där genomförs Svarta Maran, 21 km, terräng. För mer info, se:

http://www.svartadalen.nu/index.php?option=co

Min ena höft började bråka i söndags, efter en sista långrunda innan HM... men nu börjar den kännas nästan helt bra iaf. Hoppas på att det inte kommer att ställa till det för mig på lördag! Vilar mig i form hela veckan.