Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 07:02Jag vill köpa startavgift, hör av dig om du vet någon som vill sälj.
Mvh/
Nils073-6578708
Jag vill köpa startavgift, hör av dig om du vet någon som vill sälj.
Mvh/
Nils
073-6578708
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 07:07Jag har en startplats som jag förgäves försöker "lämna" tillbaka så att någon annan kan få den. Fattar inte hur man tänker. Jag kan inte springa själv, vill inte ha tillbaka pengarna men ändå responderar man inte på mitt erbjudande att lämna tillbaka den
Jag har en startplats som jag förgäves försöker "lämna" tillbaka så att någon annan kan få den. Fattar inte hur man tänker. Jag kan inte springa själv, vill inte ha tillbaka pengarna men ändå responderar man inte på mitt erbjudande att lämna tillbaka den
Quote from Susan Hartley on 4 September 2010, 10:11Mitt upplägg inför min första halvmara ser ut på följande sätt: Tjejmilen i morgon som ett snabbdistanspass där jag prövar om mitt planerade halvmaratempo kan verka rimligt. Sedan blir det korta intervaller på tisdag och lätt distans på torsdag.
Jag miss
Mitt upplägg inför min första halvmara ser ut på följande sätt: Tjejmilen i morgon som ett snabbdistanspass där jag prövar om mitt planerade halvmaratempo kan verka rimligt. Sedan blir det korta intervaller på tisdag och lätt distans på torsdag.
Jag miss
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 21:11Då har man gått o blivit dunderförkyld! Tur att den kom nu och inte om några dagar men den saboterar ju en hel del. 🙁 har inte varit förkyld sedan december.
Då har man gått o blivit dunderförkyld! Tur att den kom nu och inte om några dagar men den saboterar ju en hel del. 🙁 har inte varit förkyld sedan december.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 12:05Varit förkyld 2 veckor och missat en hel del träning. Blir nog inte någon start i Stockholm Halvmarathon nästa helg utan satsar på att träna inför Dublin Marathon i oktober. 🙁
Varit förkyld 2 veckor och missat en hel del träning. Blir nog inte någon start i Stockholm Halvmarathon nästa helg utan satsar på att träna inför Dublin Marathon i oktober. 🙁
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 19:38För mig så känns upplägget bra. Har inte följt något program utan mest improviserat. Ser fram emot loppet. 🙂
För mig så känns upplägget bra. Har inte följt något program utan mest improviserat. Ser fram emot loppet. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 08:552 minutersintervaller i 3.40 tempo igår.
Spinning idag och lättare löpning imorgon. Sedan vilaHar tyvärr inte tränat mycket i sommar på grund av benhinnor
Får se vad det blir av detta på lördag
2 minutersintervaller i 3.40 tempo igår.
Spinning idag och lättare löpning imorgon. Sedan vila
Har tyvärr inte tränat mycket i sommar på grund av benhinnor
Får se vad det blir av detta på lördag
Quote from Susan Hartley on 8 September 2010, 09:12Mina tankar upptas just nu av ett evinnerligt velande kring lämplig fart och lämpliga skor. Har ett par DS Racer som jag skulle ha prövat på långpass förra helgen men det långpasset fick som sagt stryka på foten. Det längsta jag har sprungit i mina DS Rac
Mina tankar upptas just nu av ett evinnerligt velande kring lämplig fart och lämpliga skor. Har ett par DS Racer som jag skulle ha prövat på långpass förra helgen men det långpasset fick som sagt stryka på foten. Det längsta jag har sprungit i mina DS Rac
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 09:17Skovalet blir lätt för min del, har bara ett par skor som jag känner mig bekväm i just nu och det är mina DS Trainer. Hade varit skoj att skaffa sig några snabbare skor för tävling men det får väl komma något annat år.
Däremot har jag ingen som helst pla
Skovalet blir lätt för min del, har bara ett par skor som jag känner mig bekväm i just nu och det är mina DS Trainer. Hade varit skoj att skaffa sig några snabbare skor för tävling men det får väl komma något annat år.
Däremot har jag ingen som helst pla
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 09:40Jag bävar inför detta lopp. Det kommer att gå riktigt kass, men jag har bara mig själv att skylla, minns inte ens senaste löppasset.. men jag spelar fotboll och tränar klasser på gymmet istället.
Och det var inte heller helt av fri vilja som jag blev anmä
Jag bävar inför detta lopp. Det kommer att gå riktigt kass, men jag har bara mig själv att skylla, minns inte ens senaste löppasset.. men jag spelar fotboll och tränar klasser på gymmet istället.
Och det var inte heller helt av fri vilja som jag blev anmä