Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 08:20Har haft ett dåligt träningsår. Förkylningar och benhinneinflammation har gjort att jag inte fått någon kontinuitet i min löpträning.
Nu börjar jag komma igång med konditionen igen. Har aldrig tävlat på en halvmara förut men i den form jag är i nu hoppa
Har haft ett dåligt träningsår. Förkylningar och benhinneinflammation har gjort att jag inte fått någon kontinuitet i min löpträning.
Nu börjar jag komma igång med konditionen igen. Har aldrig tävlat på en halvmara förut men i den form jag är i nu hoppa
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 12:05Är det några som ska hämta ut nummerlappen på fredag? finns intresse för en liten "funbeat träff" där nånstans? Jag kommer ner redan på torsdag, och det skulle vara kul att säga hej kanske..? 🙂
Är det några som ska hämta ut nummerlappen på fredag? finns intresse för en liten "funbeat träff" där nånstans? Jag kommer ner redan på torsdag, och det skulle vara kul att säga hej kanske..? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 15:08Lika bra att offentliggöra den här och nu, satser på 1:30. Är dock tveksam om jag klarar det. Satte 1:33:55 i Göteborg och då var det både varrmt och vad jag tror så är den banan tyngre, så då hade jag kanske klara sub 90, men nu... Träningen i sommar ble
Lika bra att offentliggöra den här och nu, satser på 1:30. Är dock tveksam om jag klarar det. Satte 1:33:55 i Göteborg och då var det både varrmt och vad jag tror så är den banan tyngre, så då hade jag kanske klara sub 90, men nu... Träningen i sommar ble
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 18:23En till som åter satsar på sub 1,30 liksom ifjol då det gick med 5 sekunders marginal. Gäller bara att disponera loppet bra så ska den goda formen nog göra resten. Är det samma bansträckning som förrra året?
En till som åter satsar på sub 1,30 liksom ifjol då det gick med 5 sekunders marginal. Gäller bara att disponera loppet bra så ska den goda formen nog göra resten. Är det samma bansträckning som förrra året?
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 18:48tänker mig oxå sub90, men barnens återkomst till dagis och skolan har lagt en snorig filt över hemmet...och en fin ursäkt finns om det går lite långsammare:-)
tänker mig oxå sub90, men barnens återkomst till dagis och skolan har lagt en snorig filt över hemmet...och en fin ursäkt finns om det går lite långsammare:-)
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:18Bansträckningen är ganska lik. Bron som var avstängd förra året är numera påstängd(?) och därmed blir det ett par små extraknixar.
Jag hämtar nog ut min nummerlapp på fredagen, tänkte skolka lite från jobb och familj och titta på offroad skor också (på a
Bansträckningen är ganska lik. Bron som var avstängd förra året är numera påstängd(?) och därmed blir det ett par små extraknixar.
Jag hämtar nog ut min nummerlapp på fredagen, tänkte skolka lite från jobb och familj och titta på offroad skor också (på a
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:36Man får springa runt minigolfbanan i Tanto igen i år, och så lär det vara någon mer avstickare på Kungsholmen. Istället slipper man springa runt Helgeandsholmen utan kan ta den kortare vägen i spurten till målet. Just trippen runt Helgeandsholmen var dukt
Man får springa runt minigolfbanan i Tanto igen i år, och så lär det vara någon mer avstickare på Kungsholmen. Istället slipper man springa runt Helgeandsholmen utan kan ta den kortare vägen i spurten till målet. Just trippen runt Helgeandsholmen var dukt
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:03Inget lopp för mig i år heller....jättekul lopp å fantastiskt på alla sätt å vis men när sista frågan ställdes så blev det ändå ett nej.
Hoppas att ni alla får ett helt underbart lopp med behaglig värme samt publik som tar en framåt....kanske 2011 då...!?
Inget lopp för mig i år heller....jättekul lopp å fantastiskt på alla sätt å vis men när sista frågan ställdes så blev det ändå ett nej.
Hoppas att ni alla får ett helt underbart lopp med behaglig värme samt publik som tar en framåt....kanske 2011 då...!?
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:11Mitt mål är att slå mitt förra personbästa som faktiskt var i Månkarbo förra året. Då sprang jag halvmaran på 2:16 om jag minns rätt och nu tänker jag kapa minst 17 minuter på den tiden, gärna mer. Som konstaterats tidigare tar jag detta som ett sista lån
Mitt mål är att slå mitt förra personbästa som faktiskt var i Månkarbo förra året. Då sprang jag halvmaran på 2:16 om jag minns rätt och nu tänker jag kapa minst 17 minuter på den tiden, gärna mer. Som konstaterats tidigare tar jag detta som ett sista lån
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 14:49Hej,
Jag söker ett startbevis till min tränande tjejkompis. Jag vet att det inte går att byta namn men vill ändå få tag i/köpa en startplats för Dam tid ca 1:50.
Maila mig gärna om det finns ngn som inte tänker starta.
/J
Hej,
Jag söker ett startbevis till min tränande tjejkompis. Jag vet att det inte går att byta namn men vill ändå få tag i/köpa en startplats för Dam tid ca 1:50.
Maila mig gärna om det finns ngn som inte tänker starta.
/J