Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 11:26Jag uppgav 47:00 som resultat på ett millopp 2009 och kom alltså i startgrupp D med det resultatet. Synd att jag inte har några färska resultat alls, men jag får väl sikta på att seeda upp mig till nästa år i stället.
Jag uppgav 47:00 som resultat på ett millopp 2009 och kom alltså i startgrupp D med det resultatet. Synd att jag inte har några färska resultat alls, men jag får väl sikta på att seeda upp mig till nästa år i stället.
Quote from Mattias Björck on 20 August 2010, 16:40Tack för svar.
Då känner jag mig ganska säker på att jag kommer att seeda upp mig till nästa år. Startar i år med nr 6995, grupp E. Har aldrig sprungit distansen tidigare så jag kommer iaf med all säkerhet att göra PB =)
Tack för svar.
Då känner jag mig ganska säker på att jag kommer att seeda upp mig till nästa år. Startar i år med nr 6995, grupp E. Har aldrig sprungit distansen tidigare så jag kommer iaf med all säkerhet att göra PB =)
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 14:39Har aldrig sprungit något lopp. Startgrupp E. Siktar på strax under 2h.
Har aldrig sprungit något lopp. Startgrupp E. Siktar på strax under 2h.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:38Jag ska springa också. Startgrupp E verkar det som. Siktar på att slå fjolårstiden på 1:59:23. Med tanke på den tidiga säsongens erbarmliga sjukdomar trodde jag det var kört men den sista månaden har träningen gått bra, så nu har jag hopp om att både ha e
Jag ska springa också. Startgrupp E verkar det som. Siktar på att slå fjolårstiden på 1:59:23. Med tanke på den tidiga säsongens erbarmliga sjukdomar trodde jag det var kört men den sista månaden har träningen gått bra, så nu har jag hopp om att både ha e
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:40Startgrupp B för mig. Ska under 1:30 i år.
Startgrupp B för mig. Ska under 1:30 i år.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 22:03Startgrupp B här med. Tredje gången gillt för halvmara efter två missräkningar.
Startgrupp B här med. Tredje gången gillt för halvmara efter två missräkningar.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:29Oj vad jag har längtat efter detta lopp... Startnr 161. Sub 80 här kommer jag!
Oj vad jag har längtat efter detta lopp... Startnr 161. Sub 80 här kommer jag!
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 20:49Angav Victorialoppet (9 km 37:51) som merit och fick plats i grupp C. (Hoppas på 1:35)
Kul? Ja då finns alla chanser att göra ett bra lopp.
Nervöst? JAA som 1000:an för mig som nybörjare & debutant. Då finns INGET annat att skylla på. Är riktigt bra fö
Angav Victorialoppet (9 km 37:51) som merit och fick plats i grupp C. (Hoppas på 1:35)
Kul? Ja då finns alla chanser att göra ett bra lopp.
Nervöst? JAA som 1000:an för mig som nybörjare & debutant. Då finns INGET annat att skylla på. Är riktigt bra fö
Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 21:23Nej...jag tackade just nej till inbjudan som farthållare i Stockholm Halvmarathon....Hade jag varit med så hade det naturligtvis varit 2:00 - gänget som det hade handlat om. Dvs 01:58:37 eller liknande i mål för mina kompisar...?!...Hehehehe...Kanske näs
Nej...jag tackade just nej till inbjudan som farthållare i Stockholm Halvmarathon....Hade jag varit med så hade det naturligtvis varit 2:00 - gänget som det hade handlat om. Dvs 01:58:37 eller liknande i mål för mina kompisar...?!...Hehehehe...Kanske näs
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 18:44Startgrupp B även på mig. Kommer att gå all in för sub 1.30.
Startgrupp B även på mig. Kommer att gå all in för sub 1.30.