Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag uppgav 47:00 som resultat på ett millopp 2009 och kom alltså i startgrupp D med det resultatet. Synd att jag inte har några färska resultat alls, men jag får väl sikta på att seeda upp mig till nästa år i stället.

Tack för svar.

Då känner jag mig ganska säker på att jag kommer att seeda upp mig till nästa år. Startar i år med nr 6995, grupp E. Har aldrig sprungit distansen tidigare så jag kommer iaf med all säkerhet att göra PB =)

Har aldrig sprungit något lopp. Startgrupp E. Siktar på strax under 2h.

Jag ska springa också. Startgrupp E verkar det som. Siktar på att slå fjolårstiden på 1:59:23. Med tanke på den tidiga säsongens erbarmliga sjukdomar trodde jag det var kört men den sista månaden har träningen gått bra, så nu har jag hopp om att både ha e

Startgrupp B för mig. Ska under 1:30 i år.

Startgrupp B här med. Tredje gången gillt för halvmara efter två missräkningar.

Oj vad jag har längtat efter detta lopp... Startnr 161. Sub 80 här kommer jag!

Angav Victorialoppet (9 km 37:51) som merit och fick plats i grupp C. (Hoppas på 1:35)

Kul? Ja då finns alla chanser att göra ett bra lopp.

Nervöst? JAA som 1000:an för mig som nybörjare & debutant. Då finns INGET annat att skylla på. Är riktigt bra fö

Nej...jag tackade just nej till inbjudan som farthållare i Stockholm Halvmarathon....Hade jag varit med så hade det naturligtvis varit 2:00 - gänget som det hade handlat om. Dvs 01:58:37 eller liknande i mål för mina kompisar...?!...Hehehehe...Kanske näs

Startgrupp B även på mig. Kommer att gå all in för sub 1.30.