Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 17:32Om man på allvar är så snabb att man har möjlighet att ta en pallplats skulle jag tro att man ser till att komma med i tävlingsklassen :-).
Om man på allvar är så snabb att man har möjlighet att ta en pallplats skulle jag tro att man ser till att komma med i tävlingsklassen :-).
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 17:36Troligen. förmodligen får man se det som en flerstegsraket. Jag kan jämföra med Tjejmilen som då kallar startgrupp 2 " de som kan springa under 55 min men saknar resultat".
Nu funderade jag lite på de som har resultat, men inte på lopp som räknas för att
Troligen. förmodligen får man se det som en flerstegsraket. Jag kan jämföra med Tjejmilen som då kallar startgrupp 2 " de som kan springa under 55 min men saknar resultat".
Nu funderade jag lite på de som har resultat, men inte på lopp som räknas för att
Quote from Susan Hartley on 18 August 2010, 17:41Det är inte så säkert Fredrik. Man kan även av andra anledningar avstå. Therese (f.d. Hagersjö) Nordström sprang ju - faktiskt inte helt oväntat - in som tredje bästa svenska på Stockholm marathon i år. Men bronset gick till fjärde bästa svenska eftersom
Det är inte så säkert Fredrik. Man kan även av andra anledningar avstå. Therese (f.d. Hagersjö) Nordström sprang ju - faktiskt inte helt oväntat - in som tredje bästa svenska på Stockholm marathon i år. Men bronset gick till fjärde bästa svenska eftersom
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 17:42Har inte hängt med riktigt, bör man börja misstänka att något är galet om man inte fått startinformation + nummerlapp i brevlådan ännu?
Har inte hängt med riktigt, bör man börja misstänka att något är galet om man inte fått startinformation + nummerlapp i brevlådan ännu?
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 18:49Jag hoppas inte det då jag inte heller har fått nåt brev. Men man kanske får räkna med att det tar en stund att skicka ut till 13500 deltagare. Vet inte hur det har varit tidigare år eller på liknande evenemang?
Jag hoppas inte det då jag inte heller har fått nåt brev. Men man kanske får räkna med att det tar en stund att skicka ut till 13500 deltagare. Vet inte hur det har varit tidigare år eller på liknande evenemang?
Quote from Mattias Björck on 18 August 2010, 21:25Jag har inte heller fått någon nummerlapp ännu. Jag känner mig ändå lugn, är ju ändå mer än 3 veckor kvar.
Jag undrar om det är nån som vet på ett ungefär vilka kvaltider som gäller för de olika startgrupper. Vill veta ungefär vilken tid jag måste få fö
Jag har inte heller fått någon nummerlapp ännu. Jag känner mig ändå lugn, är ju ändå mer än 3 veckor kvar.
Jag undrar om det är nån som vet på ett ungefär vilka kvaltider som gäller för de olika startgrupper. Vill veta ungefär vilken tid jag måste få fö
Quote from Catharina Brattlin on 18 August 2010, 23:31Jag har heller inte fått något startbevis, men vill minnas från i fjol att det kom ganska nära inpå loppet. Så, än har jag is i magen.
Jag startar i grupp F kl 16:20.
(om nu inte nån av sönerna hittar på nåt dumt kvällen innan, som det var ifjol (#))
Jag har heller inte fått något startbevis, men vill minnas från i fjol att det kom ganska nära inpå loppet. Så, än har jag is i magen.
Jag startar i grupp F kl 16:20.
(om nu inte nån av sönerna hittar på nåt dumt kvällen innan, som det var ifjol (#))
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 23:36Själva grejerna hämtar man ju ut på plats, och det går förmodligen att lösa även utan startbevis med legitimation om det skulle behövas, så det är nog inget att oroa sig för.
Själva grejerna hämtar man ju ut på plats, och det går förmodligen att lösa även utan startbevis med legitimation om det skulle behövas, så det är nog inget att oroa sig för.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 00:10Jag startar i grupp B, nummer 621. 3:e starten för mig, sprang 2006 och 2007. Jag springer Dublin Marathon i oktober så detta blir en bra tävling att kolla formen på.
Jag startar i grupp B, nummer 621. 3:e starten för mig, sprang 2006 och 2007. Jag springer Dublin Marathon i oktober så detta blir en bra tävling att kolla formen på.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 09:56Angav mina 1:11 på Lidingöloppet 15 km förra året som merit.
Det gav mig startnummer 1029 och startgrupp B om jag kollat rätt.
Trodde inte jag skulle hamna i den gruppen.
Med tanke på att jag just nu har problem med högra hälsenan, så får jag ta det lugnt
Angav mina 1:11 på Lidingöloppet 15 km förra året som merit.
Det gav mig startnummer 1029 och startgrupp B om jag kollat rätt.
Trodde inte jag skulle hamna i den gruppen.
Med tanke på att jag just nu har problem med högra hälsenan, så får jag ta det lugnt