Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:22Så var det gjort och det var jätteroligt! Dock blev jag nog lite lurad av min Garmin de sista 100 m, jag trodde att jag var bra mycket närmare mål men icke, det saknades typ 400 m eller nåt. Det var rätt jobbigt 🙂
Så var det gjort och det var jätteroligt! Dock blev jag nog lite lurad av min Garmin de sista 100 m, jag trodde att jag var bra mycket närmare mål men icke, det saknades typ 400 m eller nåt. Det var rätt jobbigt 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:24Sprang som farthållare på 2:15 och hade en fantastisk kväll! Bra sällskap, fint väder, toppenarrangemang och jag blev dessutom så rackarns inspirerad av alla löpare jag hade runt omkring som med fina fina löpsteg och god hållning drog stan runt med mig. N
Sprang som farthållare på 2:15 och hade en fantastisk kväll! Bra sällskap, fint väder, toppenarrangemang och jag blev dessutom så rackarns inspirerad av alla löpare jag hade runt omkring som med fina fina löpsteg och god hållning drog stan runt med mig. N
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:39Ja det måste vara ett klurigt jobb att vara farthållare. Det märker man ju själv när man försöker hålla en jämn fart. Sedan kan det ju som du säger bli lite förvirrande när farthållarna är utspridda i startgrupperna (som sig bör). Kul att det finns farthå
Ja det måste vara ett klurigt jobb att vara farthållare. Det märker man ju själv när man försöker hålla en jämn fart. Sedan kan det ju som du säger bli lite förvirrande när farthållarna är utspridda i startgrupperna (som sig bör). Kul att det finns farthå
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:49Johan, det stod på farthållaren att han var farthållare för 1:45 för min startgrupp. Då borde han väl rimligtvis ha startat i min grupp också. Hade han startat senare hade han definitivt inte skött sitt jobb för då hade han sprungit på tok för snabbt. Nåj
Johan, det stod på farthållaren att han var farthållare för 1:45 för min startgrupp. Då borde han väl rimligtvis ha startat i min grupp också. Hade han startat senare hade han definitivt inte skött sitt jobb för då hade han sprungit på tok för snabbt. Nåj
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:51På tal om farthållare som kan man inte låta bli att bli imponerad av Anders Szalkai som skulle vara farthållare för tiden 1.20, han kom in på 1.19:58... Bra koll på tiden!! 🙂
På tal om farthållare som kan man inte låta bli att bli imponerad av Anders Szalkai som skulle vara farthållare för tiden 1.20, han kom in på 1.19:58... Bra koll på tiden!! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:53Bra timing av Anders där!
Bra timing av Anders där!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:02För h-te Anders S! 2 sekunder fel. Skärpning. 😉
För h-te Anders S! 2 sekunder fel. Skärpning. 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:02Jag hade sub2 som mål, och 1:50 som absoluta stretch. Landade på 1:44 som sluttid så jag är rätt nöjd. (t+) Skoj var det och behagligt kändes det, skulle nog kunnat köra ett varv till direkt efteråt. 😀
Jag hade sub2 som mål, och 1:50 som absoluta stretch. Landade på 1:44 som sluttid så jag är rätt nöjd. (t+) Skoj var det och behagligt kändes det, skulle nog kunnat köra ett varv till direkt efteråt. 😀
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:13Noterade för övrigt att det stod någon på St Paulsgatan och skrek "hejja funbeat" det fick mig att öka på stegen lite extra. (t+)
Noterade för övrigt att det stod någon på St Paulsgatan och skrek "hejja funbeat" det fick mig att öka på stegen lite extra. (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:15Ja, hade 1:40 som målsättning och 1:35 som stretchmål och sprang in på 1:34:29 så jag är mer än nöjd. Det blir nog att sikta på under 1:30 nästa år och ta rygg på farthållaren en del.
Men nu är det fokusering på Lidingö för min del...
Ja, hade 1:40 som målsättning och 1:35 som stretchmål och sprang in på 1:34:29 så jag är mer än nöjd. Det blir nog att sikta på under 1:30 nästa år och ta rygg på farthållaren en del.
Men nu är det fokusering på Lidingö för min del...