Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:55Jag märkte av "gungningarna" i bron under marathon, dock så märkte jag ingenting under gårdagen lopp. Det kanske inte var så många som sprang över bron sammtidigt med mig (jag märkte inte det).
Trots att jag mötte väggen efter cirka två tredjedelar av lo
Jag märkte av "gungningarna" i bron under marathon, dock så märkte jag ingenting under gårdagen lopp. Det kanske inte var så många som sprang över bron sammtidigt med mig (jag märkte inte det).
Trots att jag mötte väggen efter cirka två tredjedelar av lo
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:18Haha. Bron ja. Den hade jag glömt. Rena lustiga huset. 🙂
Jag kroknade rejält på slutet, men kom ändå överraskande in under 90.
Så nu är man inkvalad både till Gbg-varvet och NY marathon.Läs reseberättelsen på:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Bl
Haha. Bron ja. Den hade jag glömt. Rena lustiga huset. 🙂
Jag kroknade rejält på slutet, men kom ändå överraskande in under 90.
Så nu är man inkvalad både till Gbg-varvet och NY marathon.
Läs reseberättelsen på:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Bl
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:28Vi är några som fick fruktansvärda magsmärtor vid 11-12km, vi har nu gemensamt kommit fram till att det var något fel på vattnet vid 9km,
En av oss hade så fruktansvärda magsmärtor på kvällen så det var gränsfall till att hon behövde åka in och besöka a
Vi är några som fick fruktansvärda magsmärtor vid 11-12km, vi har nu gemensamt kommit fram till att det var något fel på vattnet vid 9km,
En av oss hade så fruktansvärda magsmärtor på kvällen så det var gränsfall till att hon behövde åka in och besöka a
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:37Jag drack vid 9. Dock bara en mun. Var tvungen att tömma tarmen vid 17 o sen var magen kass hela kvällen. Ibland lägger magen av för mig så jag tänkte inte så mycket på det men att jag sen var kass hela kvällen var iof något nytt.
Jag drack vid 9. Dock bara en mun. Var tvungen att tömma tarmen vid 17 o sen var magen kass hela kvällen. Ibland lägger magen av för mig så jag tänkte inte så mycket på det men att jag sen var kass hela kvällen var iof något nytt.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 20:41Jag sprang för första gången! Har bara sprungit millopp innan. Jag är så stolt över mig själv. Sprang på 2:11:10. Mitt mål var väl egentligen att bara komma i mål, sedan tänkte jag att 2:15 var rimligt.
Den gungande bron - ja, den var läbbig. Trodde bene
Jag sprang för första gången! Har bara sprungit millopp innan. Jag är så stolt över mig själv. Sprang på 2:11:10. Mitt mål var väl egentligen att bara komma i mål, sedan tänkte jag att 2:15 var rimligt.
Den gungande bron - ja, den var läbbig. Trodde bene
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:06Jag drack vatten på varannan kontroll så jag "missade" 9:ans
Jag drack vatten på varannan kontroll så jag "missade" 9:ans
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:07Fick också problem med magen vid ca 1 mil besökte bajjamajan vid 15km
Har hänt mej förut så jag tänkte inte mer på det även om det var för ett par år sen och jag har trott att jag vetat hur jag ska göra för att undvika detta
Men nu verkar ju flera ha fått
Fick också problem med magen vid ca 1 mil besökte bajjamajan vid 15km
Har hänt mej förut så jag tänkte inte mer på det även om det var för ett par år sen och jag har trott att jag vetat hur jag ska göra för att undvika detta
Men nu verkar ju flera ha fått
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:13Jag drack inte vattnet någonstans, utan bara klunkar av sportdryck som dock är gjort på vattnet. Jag skulle säga att det är extremt osannolikt att det skulle vara något med vattnet.
Jag drack inte vattnet någonstans, utan bara klunkar av sportdryck som dock är gjort på vattnet. Jag skulle säga att det är extremt osannolikt att det skulle vara något med vattnet.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:22Jag hade också väldigt ont i magen igår (och till viss del idag)! Trodde att jag drabbats av "löparmage", trots att det aldrig hänt mig förut.
Jag hade också väldigt ont i magen igår (och till viss del idag)! Trodde att jag drabbats av "löparmage", trots att det aldrig hänt mig förut.
Quote from Anneli S on 12 September 2010, 21:22Vätskekontrollen vid 9:an ja.. Det var där jag insåg att det här med att dricka och springa samtidigt är helt omöjligt (efter att ha fått i mig en klunk sportdryck och skvimpat resten över mig själv). 🙂
Vätskekontrollen vid 9:an ja.. Det var där jag insåg att det här med att dricka och springa samtidigt är helt omöjligt (efter att ha fått i mig en klunk sportdryck och skvimpat resten över mig själv). 🙂