Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Och det fungerar bara om man har försäkringen "Startklar". Direkt från Stockholm marathons hemsida: "Om du ej har avbeställningsförsäkringen Startklar kan du ej få anmälningsavgiften tillbaka, eller få din anmälan flyttad till nästa års lopp, om du tvinga

Jag skulle ändå prata med kansliet. Regler är ofta hårdare än människorna bakom, och i år är det ju lite speciellt tryck. Man förlorar ju inget på ett samtal i alla fall.

Håller med Fredrika. Eftersom det finns en fulltecknad reservlista med folk som vill springa så borde det ju gå att ta tillbaka anmälan!

Med den drucknes envishet kan det löna sig att försöka. Och visst vore det kul om det fungerade men lite luttrad är man efter att ha läst om detta tidigare år på puls.se och annorstädes. Fast 600SEK, eller dylikt, kan ju vara värt ett telefonsamtal. Men d

Maria; "Tack för input......jäkla surt att mista 600 spänn eller vad det nu var....."

Inte så surt som att inte kunna komma till start, va´? Usch, jag lider med Dig..stackars Dig! Du som hade ett sån´t flow med löpningen och till och med bemästrade ett u

Jag lovar att återkomma.

Varvet inbillar jag mig fortfarande att jag ändå ska klara av. Om jag är dum eller inte får tiden utvisa. Tröjan kommer jag att bära i vilket fall som helst. På eller sidan av banan! (V)

Och tack, Sylvia (L)

Ledsen Pär, men vår lösning funkar inte.

Kansliet svarar:
Hej!

Du kan inte överlåta din startplats till någon annan. Du kan lämna återbud
och få 500 kr tillbaka tillbaka.
Maila namn, adress och födelse år.mm.dd och till vilket konto vi ska betala
till

Maria,
Tråkigt för mig att höra, men inte överaskad med tanke på vad andra skrivit.
Possitivt överaskad i alla fall att du fick tillbaka en stor del av din avgift.

Jag har idag lämnat återbud och kommer få pengar tillbaka. Dom var trevliga och tillmötesgående, inte alls så som jag hört att det skulle vara. Räknade med blankt nej, men blev positivt överraskad.
Känns bra att nån annan mer motiverad får min plats, och

Men Sandra, var du anmäld? En hemlighet eller visste jag om det 🙂