Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 14:49Leif_A>Hemligt var det verkligen inte ha ha! Vem som helst kan ju knappa in Hemlingby LK i "Anmälda löpare" och se mitt namn!
Leif_A>Hemligt var det verkligen inte ha ha! Vem som helst kan ju knappa in Hemlingby LK i "Anmälda löpare" och se mitt namn!
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 12:51Det är nog lite speciellt i år med jubileum, och framförallt att det blev fullt så tidigt som i december. Det är nog därför de tar tillbaks startplatser och ger ersättningen tillbaks. Det finns ju en officiell väntelista nu. Man ska nog inte räkna med den
Det är nog lite speciellt i år med jubileum, och framförallt att det blev fullt så tidigt som i december. Det är nog därför de tar tillbaks startplatser och ger ersättningen tillbaks. Det finns ju en officiell väntelista nu. Man ska nog inte räkna med den
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 23:43Stackars dig men schysst att du fick tillbaks en stor del.
Jag tar med mig vinglasen så får vi stå och heja på dom och skåla i sportdryck brevid:-)
Stackars dig men schysst att du fick tillbaks en stor del.
Jag tar med mig vinglasen så får vi stå och heja på dom och skåla i sportdryck brevid:-)