Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 20:33Att cykla är att använda sig av hjälpmedel, dvs fusk! 😉
Att cykla är att använda sig av hjälpmedel, dvs fusk! 😉
Quote from Elias Engqvist on 23 April 2008, 20:36Om du säger så...
Om du säger så...
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 20:37Äh, jag bara tramsar mej för att jag är sur för att jag får så ont i baken av att cykla.... Avis med andra ord på er som gillar det! 🙂
Äh, jag bara tramsar mej för att jag är sur för att jag får så ont i baken av att cykla.... Avis med andra ord på er som gillar det! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 23 April 2008, 20:38Det är farten som lockar... Resten får man stå ut med!
Det är farten som lockar... Resten får man stå ut med!
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 20:39Jag gillar inte alls att få ont i baken!
Däremot gillar jag att cykla!
Jag gillar inte alls att få ont i baken!
Däremot gillar jag att cykla!
Quote from Elias Engqvist on 23 April 2008, 20:41Med rätt inställda grejor och smord rumpa går det att hålla igång länge innan det gör ont!
Med rätt inställda grejor och smord rumpa går det att hålla igång länge innan det gör ont!
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 20:42Christer - du har inte sett min rumpa! Jag har tappat bort den i löparspåret!!!! (#)
Christer - du har inte sett min rumpa! Jag har tappat bort den i löparspåret!!!! (#)
Quote from Elias Engqvist on 23 April 2008, 20:45Jag är för blyg för att medge att jag tittar på tjejers rumpor!
Jag är för blyg för att medge att jag tittar på tjejers rumpor!
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 20:47Du skulle varit med på Slottsrundan och tittat på fina Slott och Häckar, Christer.
Du skulle varit med på Slottsrundan och tittat på fina Slott och Häckar, Christer.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 09:44Låter riktigt intressant!
Hade ändå tänkt att provspringa vissa delar av loppet. Dessutom blir det ju farthållning, vätskestationer och man får testa sportdrycken.
Förresten är det någon som vet var man köpa sportdrycken någonstans, om jag får för mig a
Låter riktigt intressant!
Hade ändå tänkt att provspringa vissa delar av loppet. Dessutom blir det ju farthållning, vätskestationer och man får testa sportdrycken.
Förresten är det någon som vet var man köpa sportdrycken någonstans, om jag får för mig a