Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 10:51Löplabbet har maxim-produkter, om de har drycken vet jag inte.
Jag hade även behövt gå in och köpa det och testa. Blir nog till helgen tror jag.
Löplabbet har maxim-produkter, om de har drycken vet jag inte.
Jag hade även behövt gå in och köpa det och testa. Blir nog till helgen tror jag.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 14:08Jag har köpt Maxim nu på Runners Store.
Jag har köpt Maxim nu på Runners Store.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:33Sportdrycken finns på löplabbet, jag köpte min där.
Den 18:e är det vi i "Team Sthlm Marathon" som ska försöka hålla farten i de olika grupperna som testar varv två.
Själv springer jag i 3:30 gruppen och ska försöka ta min första mara den 31:a.
Sportdrycken finns på löplabbet, jag köpte min där.
Den 18:e är det vi i "Team Sthlm Marathon" som ska försöka hålla farten i de olika grupperna som testar varv två.
Själv springer jag i 3:30 gruppen och ska försöka ta min första mara den 31:a.
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 21:37"Red Berries" tror jag den heter...
"Red Berries" tror jag den heter...
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 10:23Hallå alla drivna marathonlöpare - jag har en fråga:
Hur avgörande är långpassen sista veckorna innan maran för resultatet? Jag har tränat på ordentligt egentligen sedan i höstas med bla många och hyfsat långa långpass regelbundet. Den 5/4 sprang jag Väl
Hallå alla drivna marathonlöpare - jag har en fråga:
Hur avgörande är långpassen sista veckorna innan maran för resultatet? Jag har tränat på ordentligt egentligen sedan i höstas med bla många och hyfsat långa långpass regelbundet. Den 5/4 sprang jag Väl
Quote from Kicki K on 30 April 2008, 12:59Tror absolut du fixar sthlm maran utan långpassen. Du sprang ju Vällingby maran nyss. Mycket sitter i huvudet, kanske gör det bara lite mer ont i benen:-)
Tror absolut du fixar sthlm maran utan långpassen. Du sprang ju Vällingby maran nyss. Mycket sitter i huvudet, kanske gör det bara lite mer ont i benen:-)
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 16:36Tack Mike! 🙂
Sista milen är ju en plåga ändå. Frågan är bara om det ska göra helvetes jäkla eländes ont eller bara jäkla eländes ont.... 😉
Tack Mike! 🙂
Sista milen är ju en plåga ändå. Frågan är bara om det ska göra helvetes jäkla eländes ont eller bara jäkla eländes ont.... 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 17:08Nu har jag testat Maxim-drycken. Inga problem för magen men den var INTE god! En jolmig och ofräsch smak tycker jag - jag föredrar apelsin eller lime, den här smakade väldigt lite. 🙁
Förresten så fick jag ihop ett långpass idag i alla fall - 29 km blev
Nu har jag testat Maxim-drycken. Inga problem för magen men den var INTE god! En jolmig och ofräsch smak tycker jag - jag föredrar apelsin eller lime, den här smakade väldigt lite. 🙁
Förresten så fick jag ihop ett långpass idag i alla fall - 29 km blev
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 17:11Jag var och shoppa drycken igår. Jag tänkte testa den på tisdag så får vi se. Hur mycket blanda du i?
Jag var och shoppa drycken igår. Jag tänkte testa den på tisdag så får vi se. Hur mycket blanda du i?
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 17:31Jag tog 2,5 skopa till 7,5 dl. Det står på burken. Men mitt blev alltså blaskigt...
Jag tog 2,5 skopa till 7,5 dl. Det står på burken. Men mitt blev alltså blaskigt...