Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 08:20"
06 Juli Löpning Byrundan Sverige
07 Juli Löpning Grevskapsloppet Sverige
12 Juli Löpning PULSLOPPET Sverige
17 Juli Löpning Jungfruloppet Sverige
28 Juli Löpning Havsbadsloppet Sverige"
Känner man redan till ett lopp så vet man; annars får man ta till s
"
06 Juli Löpning Byrundan Sverige
07 Juli Löpning Grevskapsloppet Sverige
12 Juli Löpning PULSLOPPET Sverige
17 Juli Löpning Jungfruloppet Sverige
28 Juli Löpning Havsbadsloppet Sverige"
Känner man redan till ett lopp så vet man; annars får man ta till s
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 08:22Har hittat dom flesta lopp tack vare Funbeat, dock har jag nog missat lopp när dom inte varit listade som dom områden jag har sökt på.
Har hittat dom flesta lopp tack vare Funbeat, dock har jag nog missat lopp när dom inte varit listade som dom områden jag har sökt på.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 12:08Vill man göra en liten utflykt är län stort.
Ex. Östergötland: från syd nära från Eksjö (Jönköping-Västervik) men går ända upp till Örebro-Nyköping.
K-G har bra erfarenheter
Vill man göra en liten utflykt är län stort.
Ex. Östergötland: från syd nära från Eksjö (Jönköping-Västervik) men går ända upp till Örebro-Nyköping.
K-G har bra erfarenheter
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 12:11Skulle man inte kunna koppla ihop tävlingarna med en kart-funktion så att det går att söka på datum, helg kopplat till en karta?
Skulle man inte kunna koppla ihop tävlingarna med en kart-funktion så att det går att söka på datum, helg kopplat till en karta?
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 12:11Jag har också träffat på en massa lopp, de flesta loppen, via Funbeat, både lopp jag sprungit etc och lopp jag skulle vilja springa (eller något annat) någon gång eller bara tycker det är kul att läsa om.
Jag skulle vilja kunna lägga in en radie på karta
Jag har också träffat på en massa lopp, de flesta loppen, via Funbeat, både lopp jag sprungit etc och lopp jag skulle vilja springa (eller något annat) någon gång eller bara tycker det är kul att läsa om.
Jag skulle vilja kunna lägga in en radie på karta
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 14:55Bra upplägg:
www.ultra-marathon.org
Veranstaltungen
Strecke: alle
Land Schweden.Inte många ultralopp och några saknar kartinformation.
Prövar ni Deutschland så finns desto fler.
Bra upplägg:
http://www.ultra-marathon.org
Veranstaltungen
Strecke: alle
Land Schweden.
Inte många ultralopp och några saknar kartinformation.
Prövar ni Deutschland så finns desto fler.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 23:08Du får förklara tydligare. På sidan ser det ut såhär:
bild:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=0e01280d0f53476eae7681ec8ee62501.jpg&Size=&share=Strecke? Hur då?
Det var inte en intuitiv bris....... kan kanske tillägnas min förståelse av tyska? De
Du får förklara tydligare. På sidan ser det ut såhär:
bild:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=0e01280d0f53476eae7681ec8ee62501.jpg&Size=&share=
Strecke? Hur då?
Det var inte en intuitiv bris....... kan kanske tillägnas min förståelse av tyska? De
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 07:44Bra Andreas.
Du är mer än nog intelligent och kunnig men behöver mer hjälp.
Jag anser mig vara tillräckligt tydlig ( t. o. m. tjatig för att läsare ej skall behöva leta fakta bakåt ) men tydligen bör jag bättra mig. Får ändra anser till ansåg.Skulle för
Bra Andreas.
Du är mer än nog intelligent och kunnig men behöver mer hjälp.
Jag anser mig vara tillräckligt tydlig ( t. o. m. tjatig för att läsare ej skall behöva leta fakta bakåt ) men tydligen bör jag bättra mig. Får ändra anser till ansåg.
Skulle för
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 08:34Otydlig, men tjatig är närmare sanningen.
Otydlig, men tjatig är närmare sanningen.
Quote from Bjarne Lewin on 10 July 2012, 09:01+1 på TS första inlägg!
Län räcker för mig när det gäller att söka lopp.
Övriga förbättringar på lopp-delen av siten är välkomna som tex visa alla tävlingar inom en viss radie. Det skulle också kunna finnas en bättre sökfunktion där man kan spara sin/s
+1 på TS första inlägg!
Län räcker för mig när det gäller att söka lopp.
Övriga förbättringar på lopp-delen av siten är välkomna som tex visa alla tävlingar inom en viss radie. Det skulle också kunna finnas en bättre sökfunktion där man kan spara sin/s