Quote from Elias Engqvist on 10 July 2012, 09:57Då kanske man kan lägga till ett fritextfält om man kryssar i distansen "Annan" - så man kan fylla i vilken "Annan" distans tävlingen gäller!
Det finns ju annat än löpning (Tex cykling och triathlon) där distansen inte är marathon men tex halvironman ell
Då kanske man kan lägga till ett fritextfält om man kryssar i distansen "Annan" - så man kan fylla i vilken "Annan" distans tävlingen gäller!
Det finns ju annat än löpning (Tex cykling och triathlon) där distansen inte är marathon men tex halvironman ell
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 10:05(t+)
Skulle vara bra på Löpning också. T.ex. Lidingöloppet (30/15), Risveden (17) och Lerumsvildmarkslopp (18)
(t+)
Skulle vara bra på Löpning också. T.ex. Lidingöloppet (30/15), Risveden (17) och Lerumsvildmarkslopp (18)
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 10:08Mycket bra förslag Christer.
Mycket bra förslag Christer.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 10:13Vore också väldigt bra isf om det gick att sortera tävlingberättelserna efter vilken distans folk sprungit. Det är väldigt förvirrande om det står t ex "Lidingöloppet" och så blandas resultat för de som sprungit 15 och 30 km ... Nu brukar det inte vara s
Vore också väldigt bra isf om det gick att sortera tävlingberättelserna efter vilken distans folk sprungit. Det är väldigt förvirrande om det står t ex "Lidingöloppet" och så blandas resultat för de som sprungit 15 och 30 km ... Nu brukar det inte vara s
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 13:38Jag har tryckt! Och sett sidor laddas.....
Det måste nog till en ultrahjärna för att tycka det här som optimalt.
Jag tycker det ska vara tydligt och användbart. Inte konstigt att det går trögt när det som anses fulländadat ser ut så!
Jag har tryckt! Och sett sidor laddas.....
Det måste nog till en ultrahjärna för att tycka det här som optimalt.
Jag tycker det ska vara tydligt och användbart. Inte konstigt att det går trögt när det som anses fulländadat ser ut så!
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 10:36K-G glömde tala om att man ska välja Termine, då blir det lite kryptiskt... 😉
K-G glömde tala om att man ska välja Termine, då blir det lite kryptiskt... 😉