Quote from Peter Eriksson on 19 February 2009, 07:58Förutom fälghaverier och annat som slitits ut så har jag lyckats knäcka en sadelstolpe (ROOX). Den lilla sylvassa stumpem som blev kvar i sadelröret va inte alls skön att få i magen. Som tur va hamna det mesta av min tyngd på det rullande bakhjulet. så de
Förutom fälghaverier och annat som slitits ut så har jag lyckats knäcka en sadelstolpe (ROOX). Den lilla sylvassa stumpem som blev kvar i sadelröret va inte alls skön att få i magen. Som tur va hamna det mesta av min tyngd på det rullande bakhjulet. så de
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 09:43Ajajaj!!!
Ajajaj!!!
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 09:44Är det inte enklare att köpa en sadelstolpe i lite bättre material?
Är det inte enklare att köpa en sadelstolpe i lite bättre material?
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 11:45Jag skryter med att jag inte kört sönder någonting på tre år (t+). Alla delar är kvar (ej de slitna).
Kanske måste cykla hårdare och längre i framtiden!
Jag skryter med att jag inte kört sönder någonting på tre år (t+). Alla delar är kvar (ej de slitna).
Kanske måste cykla hårdare och längre i framtiden!
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 11:54Jag har till och med bytt styrlager....
Favoriten är dock en bruten sadelstolpe 1 mil hemifrån...i skogen på mtb...djävla jobbit hem helt enkelt!
Jag har till och med bytt styrlager....
Favoriten är dock en bruten sadelstolpe 1 mil hemifrån...i skogen på mtb...djävla jobbit hem helt enkelt!
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 12:22fick punka för tre år sen
fick punka för tre år sen
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 13:36Min va trasig redan ut ur affären. Slå det om ni kan! 😉
Min va trasig redan ut ur affären. Slå det om ni kan! 😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 16:11Är det inte bättre att slå affären?
Själv summerar det bara till
3 punka
2 ekrar
1 kedjamåste nog cykla mer!
Är det inte bättre att slå affären?
Själv summerar det bara till
3 punka
2 ekrar
1 kedja
måste nog cykla mer!
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 18:12Jag cyklade hem 7km efter att ha fått smalbenet söndersparkat, ca 7h senare så opererades jag på akuten.
Jag cyklade hem 7km efter att ha fått smalbenet söndersparkat, ca 7h senare så opererades jag på akuten.
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 09:17Jag spelade Amerikansk fotboll ..3 plays med brutet nyckelben...innnan någon undrade varför jag var grön i ansiktet...
Jag spelade Amerikansk fotboll ..3 plays med brutet nyckelben...innnan någon undrade varför jag var grön i ansiktet...