Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 21:55Gazzah // Det sista är ett riktigt bra skryt tycker jag!
Gazzah // Det sista är ett riktigt bra skryt tycker jag!
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 23:29American football for sissies ?, i beg to differ...
http://wesclark.com/rrr/pads_and_helmets.html
Jag tycker inte Rugby är mesigt men det är inte NFL football heller.
Rugby kan även med fördel spelas under vatten (den enda sport jag någonsin varit bra
American football for sissies ?, i beg to differ...
http://wesclark.com/rrr/pads_and_helmets.html
Jag tycker inte Rugby är mesigt men det är inte NFL football heller.
Rugby kan även med fördel spelas under vatten (den enda sport jag någonsin varit bra
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 22:53Jag har simmat Vansbrosimningen med tre brutna revben, efter en MTB-krasch en vecka tidigare. Simningen var ganska tung att genomföra och framför allt var det rätt korkat av mig att simma ...
Jag har simmat Vansbrosimningen med tre brutna revben, efter en MTB-krasch en vecka tidigare. Simningen var ganska tung att genomföra och framför allt var det rätt korkat av mig att simma ...
Quote from Sandra Näslund on 21 February 2009, 23:16Aftonbladet eller Expressen ?
Shimano eller Campa ?
Rugby eller Amerikansk fotboll ?
Aftonbladet eller Expressen ?
Shimano eller Campa ?
Rugby eller Amerikansk fotboll ?
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 23:19Alltid Campagnolo...
Alltid Campagnolo...
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 00:07Inte när du fiskar! Jag känner mig tryggare när jag vet att cykel o rulle har samma grejer.
Inte när du fiskar! Jag känner mig tryggare när jag vet att cykel o rulle har samma grejer.
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 00:40Jag fiskar inte.
Jag fiskar inte.
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 11:09Ah...Vansbrosimmningen väcker en del minnen...hade ett skrapsår med en skön skorpa från en hångelstund med asfalt...hela armen...axeln och större delen av ryggen var en stor sårskorpa....fast vatten är en bra mjukgörare...
Cancer vinsten är nog det hårda
Ah...Vansbrosimmningen väcker en del minnen...hade ett skrapsår med en skön skorpa från en hångelstund med asfalt...hela armen...axeln och större delen av ryggen var en stor sårskorpa....fast vatten är en bra mjukgörare...
Cancer vinsten är nog det hårda