Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 09:22ha ha...jag önskar att jag hade varit så kaxig.... 😀
ha ha...jag önskar att jag hade varit så kaxig.... 😀
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 09:24"ha ha...jag önskar att jag hade varit så kaxig...."
Det andra laget hade sprungit hem gråtandes 😉
"ha ha...jag önskar att jag hade varit så kaxig...."
Det andra laget hade sprungit hem gråtandes 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 14:04ligger i sängen förkyld med 37,2 i feber
ligger i sängen förkyld med 37,2 i feber
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 14:09Med så hög feber är det nog bäst att du uppsöker läkare snarast !
Med så hög feber är det nog bäst att du uppsöker läkare snarast !
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 16:07Du är en hjälte som tog dina sista krafter o skrev det inlägget! Hatten av för dig (H)
Du är en hjälte som tog dina sista krafter o skrev det inlägget! Hatten av för dig (H)
Quote from Sandra Näslund on 20 February 2009, 18:08Amerikansk fotboll är för sissies.
När jag spelade Rugby i Södertälje RK så kylde vi ner alla skador och tejpade.
Vi hade ju knappt fullt lag ibland så fan ta den som klev av för småskavanker.(skryttråd - jomenvisst)
Amerikansk fotboll är för sissies.
När jag spelade Rugby i Södertälje RK så kylde vi ner alla skador och tejpade.
Vi hade ju knappt fullt lag ibland så fan ta den som klev av för småskavanker.
(skryttråd - jomenvisst)
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 18:25Gick hem 4 km barfota i mina töntigt mjuka fötter i somras efter en punktering, ville inte klappra fram med SPD. Varm asfalt o mjuka fötter = blåsor i 5-kronors storlek. Vad jag skryter om? Att jag nog är en av de klantigare som inte hade en extra slang f
Gick hem 4 km barfota i mina töntigt mjuka fötter i somras efter en punktering, ville inte klappra fram med SPD. Varm asfalt o mjuka fötter = blåsor i 5-kronors storlek. Vad jag skryter om? Att jag nog är en av de klantigare som inte hade en extra slang f
Quote from Charlotte Skoglund on 20 February 2009, 20:18hmm tog en promenad mellan vikingstad o skänninge förra året mitt i vintern....nackdelen med att ha med sig en punkterad slang o en för liten:-( fast det var ju tur att jag hade mtb skor, bidde nästan 2mil....
hmm tog en promenad mellan vikingstad o skänninge förra året mitt i vintern....nackdelen med att ha med sig en punkterad slang o en för liten:-( fast det var ju tur att jag hade mtb skor, bidde nästan 2mil....
Quote from Lars Ekegård on 20 February 2009, 20:22Är lite kaxig över att ha lagat en punktering med "fyll ditt däck med gräs metoden" (V)
Ingen extra slang, långt ut i ingenstans så vad gör man för att komma hem innan det blir mörkt och utan att sabba den fina fälgen.
Gick så där 🙂
Kan säga att ett
Är lite kaxig över att ha lagat en punktering med "fyll ditt däck med gräs metoden" (V)
Ingen extra slang, långt ut i ingenstans så vad gör man för att komma hem innan det blir mörkt och utan att sabba den fina fälgen.
Gick så där 🙂
Kan säga att ett
Quote from Lena O on 20 February 2009, 20:31Andrew: Det har jag ocskå gjort ½7 på en söndagmorgon då hela däcket sprängdes sönder 😀
Har också spelat Rugby, fast i shorts och snöoväder så det behövdes ingen kylpåsar.
Har kört 501 på 11 darts
Spårat och fångat en tjuv som stal och använde mina kredi
Andrew: Det har jag ocskå gjort ½7 på en söndagmorgon då hela däcket sprängdes sönder 😀
Har också spelat Rugby, fast i shorts och snöoväder så det behövdes ingen kylpåsar.
Har kört 501 på 11 darts
Spårat och fångat en tjuv som stal och använde mina kredi