Quote from Elias Engqvist on 18 March 2008, 10:03Oj, måste nog förtydliga mig lite. Det är inte ALLA små lopp jag varit med i som varit såna som i citatet. Och jag kände det inte enbart negativt att vara med i dom loppen heller (som det kanske lät i citatet). Jag var inte så himla snabb då jag var yngre
Oj, måste nog förtydliga mig lite. Det är inte ALLA små lopp jag varit med i som varit såna som i citatet. Och jag kände det inte enbart negativt att vara med i dom loppen heller (som det kanske lät i citatet). Jag var inte så himla snabb då jag var yngre
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 10:06Jag är en typisk 3:a. Jag är väldigt nöjd med att vara ensam med mina tankar, kunna springa i vilken hastighet jag känner för utan att behöva tränga mej förbi någon eller ha någon bakom som trampar av mej skorna. Jag njuter av att hitta nya stigar, testa
Jag är en typisk 3:a. Jag är väldigt nöjd med att vara ensam med mina tankar, kunna springa i vilken hastighet jag känner för utan att behöva tränga mej förbi någon eller ha någon bakom som trampar av mej skorna. Jag njuter av att hitta nya stigar, testa
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 10:27Då har du chansen att hitta fler kompisar. . . .
Då har du chansen att hitta fler kompisar. . . .
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 10:47Proffs faller lite ur ramen här förstås. Men efter deras karriär är det intressant att veta. Skidåkaren Alsgaard åkte ju Vasaloppet t.ex. men Gunde Svan har väl åkt ett Vasalopp och sen aldrig deltagit mer?
Proffs faller lite ur ramen här förstås. Men efter deras karriär är det intressant att veta. Skidåkaren Alsgaard åkte ju Vasaloppet t.ex. men Gunde Svan har väl åkt ett Vasalopp och sen aldrig deltagit mer?
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 10:51Gunde hade för dålig uthållighet och taktik?
Gunde hade för dålig uthållighet och taktik?
Quote from Kicki K on 18 March 2008, 10:53jag har sprungit NY mararthon, kom varken sist eller först men kul va det.
Vällingby maratohn, kom sist i motionsklassen men ändå ett kul att ha gjort.
Säter marathon, Vann motionsklassen, väldigt roligt
Jag kan tänka mig springa i New york igen men även
jag har sprungit NY mararthon, kom varken sist eller först men kul va det.
Vällingby maratohn, kom sist i motionsklassen men ändå ett kul att ha gjort.
Säter marathon, Vann motionsklassen, väldigt roligt
Jag kan tänka mig springa i New york igen men även
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 11:04Jag har varit en 1:a och lite en 2:a. Men inte en 3:a, träningen har alltid fokuserats på något kommande lopp.
Numera blir jag mer och mer en hängiven 2:a. Irriterar mig över stora jippolopp (inga namn men ett är ett stort lopp sent på kvällen i Stockhol
Jag har varit en 1:a och lite en 2:a. Men inte en 3:a, träningen har alltid fokuserats på något kommande lopp.
Numera blir jag mer och mer en hängiven 2:a. Irriterar mig över stora jippolopp (inga namn men ett är ett stort lopp sent på kvällen i Stockhol
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 12:25Både Gunde och Per Elofsson kapade ju helt med det gamla när de slutade och blev 3:or direkt (tror jag). Kul att såna som Alsgaard tvålar till eliten.
Både Gunde och Per Elofsson kapade ju helt med det gamla när de slutade och blev 3:or direkt (tror jag). Kul att såna som Alsgaard tvålar till eliten.
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 14:33Elofsson slutade långt innan han slutade åka skidor.
Elofsson slutade långt innan han slutade åka skidor.
Quote from Camilla Höög on 18 March 2008, 15:55Stora välorganiserade lopp är det jag kör mest.
Mindre lokala lopp är kul och jag brukar köra några stycken, men de har framför allt problem med förvaring av kläder och värdesaker vilket gör att jag drar mig lite för dem.
Stora välorganiserade lopp är det jag kör mest.
Mindre lokala lopp är kul och jag brukar köra några stycken, men de har framför allt problem med förvaring av kläder och värdesaker vilket gör att jag drar mig lite för dem.