Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 15:06Dom där är heller inte det första jag plockar fram när jag ska springa TEC 50 miles ska väl erkännas 🙂
Men uppenbarligen överlevde jag 30km med dom utan men.Efter mina rundor i skobutikerna (och då menar jag inte Löplabbet/Runners Store) så slår det m
Dom där är heller inte det första jag plockar fram när jag ska springa TEC 50 miles ska väl erkännas 🙂
Men uppenbarligen överlevde jag 30km med dom utan men.
Efter mina rundor i skobutikerna (och då menar jag inte Löplabbet/Runners Store) så slår det m
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 15:44Sålda för 5:- på Tradera Peter:
Vita damskor i tyg:
http://www.tradera.com/auction/ShowEnlargedImage.aspx?imageID=115989440&seq=1&mega=True
Sålda för 5:- på Tradera Peter:
Vita damskor i tyg:
http://www.tradera.com/auction/ShowEnlargedImage.aspx?imageID=115989440&seq=1&mega=True
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 16:01Mattias: Det går MÅÅÅÅNGA löparskor på en racerhoj...
Mattias: Det går MÅÅÅÅNGA löparskor på en racerhoj...
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 16:12Ja, förlåt min ironiska kommentar. Men med metoden att köpa för att testa så kostar det en slant för att hitta rätt skor. Ja, cykling är nog fortfarande en aning dyrare. 😉
Ja, förlåt min ironiska kommentar. Men med metoden att köpa för att testa så kostar det en slant för att hitta rätt skor. Ja, cykling är nog fortfarande en aning dyrare. 😉
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 16:57Ouch! Mina sneakers var TIO GÅNGER dyrare! 🙂
Ouch! Mina sneakers var TIO GÅNGER dyrare! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 20:17Tusen tack för alla kommentarer och tänkvärda åsikter!
Bakgrunden till min fråga är att jag förra våren sprang en 5-milare i Portugal (Springtime training camp) och då drabbades av ett antal först lösa, sen tappade, tånaglar. Sprang i mina trotjänare Asi
Tusen tack för alla kommentarer och tänkvärda åsikter!
Bakgrunden till min fråga är att jag förra våren sprang en 5-milare i Portugal (Springtime training camp) och då drabbades av ett antal först lösa, sen tappade, tånaglar. Sprang i mina trotjänare Asi