Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är bara en grej Olle. Du måste ändra om till LÄN i stället för LANDSKAP i platsen, eller utveckla listan med kommunerna. Flera av oss bor inte i samma län som landskap. Jag har bjudit in till en vandring i helgen och har inte en aning om vilket landsk

Tillhör inte det allmänbildningen att veta vilket landskap man bor i?
Jag bor i östdanmark.

Jag bor i sydhärjedalen!

Jag är inte allmänbildad nog. Dessutom är det vedertaget med län och inte landskap.

Vi har en Region härnere.

Landskap är väl så vedertaget begrepp som län - det är bara olika begrepp och man är nog, åtminstone geografiskt, ganska obildad om man inte vet i vilket landskap man bor! Sen är det väl så att både län och landskap oftast är så pass inexakt att det inte

Jag vet mycket väl vilket landskap jag bor i (Värmland) och jag vet också väl vilket län jag bor i (Örebro län). Eftersom jag bor liksom på skarven mellan två län och landskap är det inte alldeles lätt att veta exakt vilken håla eller vandringsstartpunkt

Så vad är problemet - om du får reda på att ett pass kommer att äga rum i Örebro län så vet du ju inte var det är ändå...

Jag bjöd in till ett pass själv BILD:http://www.bukefalos.com/f/images/smilies/idea.gif

Åh va jag har längtat efter denna funktionen MEN varför får man inte med övningarna? Jag bjöd in till ett bålträningspass med massa övningar men de va det ju ingen som såg :(.

När jag har funderat på denna funktionen så har det alltid varit i samband m