Quote from Jan Lundquist on 7 October 2009, 21:08Jag såg ditt bålpass men jag kände mig inte manad och var ohövlig och svarade inte Nej Tack.
Jag såg ditt bålpass men jag kände mig inte manad och var ohövlig och svarade inte Nej Tack.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 23:05Alltid härligt att läsa alla glada kommentarer!
Robert & Anne-Marie: Nu har jag ändrat så att även övningar kommer med. Lade till kopiering av intervaller och varv samtidigt.
Linus: Bra förslag, jag ska kika på den ändringen.
Alltid härligt att läsa alla glada kommentarer!
Robert & Anne-Marie: Nu har jag ändrat så att även övningar kommer med. Lade till kopiering av intervaller och varv samtidigt.
Linus: Bra förslag, jag ska kika på den ändringen.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 23:33Olle du är fantastisk!!!
Olle du är fantastisk!!!
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 07:02Olle, du är helt overkligt bra (H:)!
Olle, du är helt overkligt bra (H:)!
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 07:04Stina: Bara lägg dig på rygg på lvet vid tiden för passet och va med oss i dina tankar så tror jag nog att jag kan förlåta dig 😉
Stina: Bara lägg dig på rygg på lvet vid tiden för passet och va med oss i dina tankar så tror jag nog att jag kan förlåta dig 😉
Quote from Jan Lundquist on 8 October 2009, 08:27Olle
Du måste ju inte införa ändringar som jag föreslår men jag skulle vilja ha lite feedback. Jag känner mig ignorerad när du inte bemöter mina synpunkter alls.
Lämpliga svar t ex: det går inte att införa Län av programmeringstekniska skäl eller ekonomi
Olle
Du måste ju inte införa ändringar som jag föreslår men jag skulle vilja ha lite feedback. Jag känner mig ignorerad när du inte bemöter mina synpunkter alls.
Lämpliga svar t ex: det går inte att införa Län av programmeringstekniska skäl eller ekonomi
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 09:00Med risk för att det blir OT.
Men landskap är väl bra mycket bättre än län. Landskap är det geografiska området som utövandet ska äga rum i.
Län är ju bara en adminstrativt område som politiker har bestämt som ett lämpligt område för att bedriva sjukvår
Med risk för att det blir OT.
Men landskap är väl bra mycket bättre än län. Landskap är det geografiska området som utövandet ska äga rum i.
Län är ju bara en adminstrativt område som politiker har bestämt som ett lämpligt område för att bedriva sjukvår
Quote from Elias Engqvist on 8 October 2009, 09:15Stina, jag känner mig också ignorerad. Vad blir EGENTLIGEN förbättringen med län istf landskap? Jag har iaf inte förstått det. Båda definierar ett stort landområde som i princip bara säger vilken del av sverige det gäller.
Dessuom har Eric en poäng ovan!
Stina, jag känner mig också ignorerad. Vad blir EGENTLIGEN förbättringen med län istf landskap? Jag har iaf inte förstått det. Båda definierar ett stort landområde som i princip bara säger vilken del av sverige det gäller.
Dessuom har Eric en poäng ovan!
Quote from ellen olsson on 8 October 2009, 10:34I Västerbotten har vi inte brytt oss speciellt mycket om landskapet utan brukar nästan uteslutande referera till länet i alla sammanhang.
(Jag säger vi trots att jag flyttade därifån 1987...)
I Västerbotten har vi inte brytt oss speciellt mycket om landskapet utan brukar nästan uteslutande referera till länet i alla sammanhang.
(Jag säger vi trots att jag flyttade därifån 1987...)
Quote from Jan Lundquist on 8 October 2009, 10:57I min sinnevärld utgår områden från vilken kommun de ligger i. En kommun ligger inte alltid i samma län som landskap.
Om vi vänder på frågeställningen: Vill ni visa några fler sajter som delar in landet i landskap i st för län på samma sätt som Funbeat g
I min sinnevärld utgår områden från vilken kommun de ligger i. En kommun ligger inte alltid i samma län som landskap.
Om vi vänder på frågeställningen: Vill ni visa några fler sajter som delar in landet i landskap i st för län på samma sätt som Funbeat g