Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag såg ditt bålpass men jag kände mig inte manad och var ohövlig och svarade inte Nej Tack.

Alltid härligt att läsa alla glada kommentarer!

Robert & Anne-Marie: Nu har jag ändrat så att även övningar kommer med. Lade till kopiering av intervaller och varv samtidigt.

Linus: Bra förslag, jag ska kika på den ändringen.

Olle du är fantastisk!!!

Olle, du är helt overkligt bra (H:)!

Stina: Bara lägg dig på rygg på lvet vid tiden för passet och va med oss i dina tankar så tror jag nog att jag kan förlåta dig 😉

Olle
Du måste ju inte införa ändringar som jag föreslår men jag skulle vilja ha lite feedback. Jag känner mig ignorerad när du inte bemöter mina synpunkter alls.
Lämpliga svar t ex: det går inte att införa Län av programmeringstekniska skäl eller ekonomi

Med risk för att det blir OT.

Men landskap är väl bra mycket bättre än län. Landskap är det geografiska området som utövandet ska äga rum i.

Län är ju bara en adminstrativt område som politiker har bestämt som ett lämpligt område för att bedriva sjukvår

Stina, jag känner mig också ignorerad. Vad blir EGENTLIGEN förbättringen med län istf landskap? Jag har iaf inte förstått det. Båda definierar ett stort landområde som i princip bara säger vilken del av sverige det gäller.

Dessuom har Eric en poäng ovan!

I Västerbotten har vi inte brytt oss speciellt mycket om landskapet utan brukar nästan uteslutande referera till länet i alla sammanhang.
(Jag säger vi trots att jag flyttade därifån 1987...)

I min sinnevärld utgår områden från vilken kommun de ligger i. En kommun ligger inte alltid i samma län som landskap.

Om vi vänder på frågeställningen: Vill ni visa några fler sajter som delar in landet i landskap i st för län på samma sätt som Funbeat g