Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 08:40Länen ändras ju då och då, med sammanslagningar och så.
Landskapen är väl fasta i alla fall så det är enligt mig en bättre lösning om man måste välja.
Karta hade varit ännu bättre 🙂
Länen ändras ju då och då, med sammanslagningar och så.
Landskapen är väl fasta i alla fall så det är enligt mig en bättre lösning om man måste välja.
Karta hade varit ännu bättre 🙂
Quote from Elias Engqvist on 9 October 2009, 11:42Så länge man inte behöver visa pass om man ska korsa en länsgräns så finns det ingen anledning att ändra. Karta vore bättre helt klart!
Så länge man inte behöver visa pass om man ska korsa en länsgräns så finns det ingen anledning att ändra. Karta vore bättre helt klart!
Quote from Jan Lundquist on 11 October 2009, 21:22Jag tror det finns en liten bugg i nyheten.
För en timme sedan fick jag en inbjudan till mitt pass som jag bjöd in till för flera dagar sedan och reggade här för flera timmar sedan. Det kändes lite onödigt!
Jag tror det finns en liten bugg i nyheten.
För en timme sedan fick jag en inbjudan till mitt pass som jag bjöd in till för flera dagar sedan och reggade här för flera timmar sedan. Det kändes lite onödigt!
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:47seeega gubbbbar, typ.
seeega gubbbbar, typ.
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:48.
.
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:49Jo det bästa vore ju att passet försvinner från listan när starttiden är passerad.
Och det där Nej alternativet borde man kunna ta bort, ser inte vitsen med det.
Jo det bästa vore ju att passet försvinner från listan när starttiden är passerad.
Och det där Nej alternativet borde man kunna ta bort, ser inte vitsen med det.
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 23:47Jag skulle tro att tanken med nej är att man ska kunna hålla koll på sina kompisar: pelle & nisse kommer, kajsa vet ej och dan kommer ej ...
Jag skulle tro att tanken med nej är att man ska kunna hålla koll på sina kompisar: pelle & nisse kommer, kajsa vet ej och dan kommer ej ...
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 08:06ja det tycker jag är en vettig funktion - så att man vet vem som sett inbjudan men inte kommer
ja det tycker jag är en vettig funktion - så att man vet vem som sett inbjudan men inte kommer
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 11:21Jag tycker Kenth lundgren, ovan, har en bra poäng i sitt förslag om "som bor i närheten" Det passar ju över alla geografiska gränser. 🙂
Jag tycker Kenth lundgren, ovan, har en bra poäng i sitt förslag om "som bor i närheten" Det passar ju över alla geografiska gränser. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 13:01Eh, Nej-val är ju jättebra att ha, om man bjuder in ett par personer så vill man ju veta om de läst det och tackat nej eller inte... annars måste man ju ringa/maila dom ändå. Om det är en öppen inbjudan kan dock Nej-alternativet kanske kännas lite överflö
Eh, Nej-val är ju jättebra att ha, om man bjuder in ett par personer så vill man ju veta om de läst det och tackat nej eller inte... annars måste man ju ringa/maila dom ändå. Om det är en öppen inbjudan kan dock Nej-alternativet kanske kännas lite överflö