Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 13:24Ett förslag till hur man kan lösa positionen på träningspassinbjudningar och tävlingar.
Översiktlig beskrivning:
Idag väljar man ju område från en lista, den kan man behålla, däremot kan man lägga till tre radioknappar: en som ligger i samband med dagens
Ett förslag till hur man kan lösa positionen på träningspassinbjudningar och tävlingar.
Översiktlig beskrivning:
Idag väljar man ju område från en lista, den kan man behålla, däremot kan man lägga till tre radioknappar: en som ligger i samband med dagens
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 17:24Linus: Tack för bra förslag! Jag kommer att kika vidare på detta med position när antalet inbjudningar etc blir så stort att det är motiverat att göra en bättre sökfunktion för positionering. Just nu är det ju trots allt rätt så få inbjudningar, och det ä
Linus: Tack för bra förslag! Jag kommer att kika vidare på detta med position när antalet inbjudningar etc blir så stort att det är motiverat att göra en bättre sökfunktion för positionering. Just nu är det ju trots allt rätt så få inbjudningar, och det ä
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 20:25ok 🙂
ok 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 20:26Stina: Jag har rättat till buggen du uppmärksammade nu. Tack för felrapporten!
Stina: Jag har rättat till buggen du uppmärksammade nu. Tack för felrapporten!
Quote from Jan Lundquist on 13 October 2009, 20:43Tack Olle 🙂
Tack Olle 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 00:59Olle:
Jag håller på och kollar på hur det skulle funka för en klubb att använda funbeat för att lägga upp träningsscheman och göra uppföljning. Nåt som skulle vara väldigt praktiskt då är att kunna bjuda in alla medlemmar i en grupp till ett pass. Då skul
Olle:
Jag håller på och kollar på hur det skulle funka för en klubb att använda funbeat för att lägga upp träningsscheman och göra uppföljning. Nåt som skulle vara väldigt praktiskt då är att kunna bjuda in alla medlemmar i en grupp till ett pass. Då skul
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 07:24Låter som en ypperlig betaltjänst för Olle att spinna vidare på! (t+)
Låter som en ypperlig betaltjänst för Olle att spinna vidare på! (t+)
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:06Pontus: Japp, jag har börjat kika på det där redan. Bra synpunkt angående spam och öppna grupper också. Eventuellt vill man ha den möjligheten ändå, men med nån slags begränsning.
Pontus: Japp, jag har börjat kika på det där redan. Bra synpunkt angående spam och öppna grupper också. Eventuellt vill man ha den möjligheten ändå, men med nån slags begränsning.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 20:31Iden är bra, men den behöver en viktig förbättring.
Begränsning i avstånd, så man ser endast dom är i närheten.Att man också kan se lite info om träningen är också bra.
Iden är bra, men den behöver en viktig förbättring.
Begränsning i avstånd, så man ser endast dom är i närheten.
Att man också kan se lite info om träningen är också bra.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 20:32Är det nån som har fått med sig nån ny på ett träningspass?
Är det nån som har fått med sig nån ny på ett träningspass?