Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

I det område i Västerbotten där jag kommer ifrån poängterar många som bor i just det området att vi faktiskt tillhör Ångermanlands landskap! Dessutom säger inte västerbottens län så mycket om var en aktivitet kommer att vara eftersom de likaväl kan vara v

Samebyarna tillåter icke renägande samer som boende numera.

Södra mellersta östra Götaland, ett till norra södra östra Götaland och mittersta mellersta östra Götaland, angränsande område.

Jag tycker personligen att det där med plats är lite konstigt. Var för ska det stå län/landskap/liknande när man kan markera det på en karta (och sedan antagligen få en textuell beskrivning på samma sätt som Garminimportens ruttgenerator om det nu är vikt

Istället för landskap eller län varför inte använda funktionen som finns där man kan se vilka "som bor i närheten"? Alltså inom ett område man själv kan ange. Många kanske bor så att de skulle kunna vara med på pass i angränsande landskap/län.

Stina mfl: Sorry, det var inte alls meningen att ignorera frågan.

Jag tycker det är lite knepigt att välja mellan landskap och kommuner eller län. Det verkar variera mycket från person till person vilket man tycker är mest relevant. Precis som Linus säg

Går det inte koppla till ogle earth?
Obs! Jag är en dataanalfabet med afasi.

Är du från Afasien?

Ligger det nära Ladonia?

Kalas bra funktion.

Fråga (eller förslag): Pass som är i närheten, gulmarkeras de på samma sätt som personer som bor nära?

Förslag: Skulle man kunna få en knapp som säger "dölj detta" (eller kanske arkivera) eller nåt liknande? Skulle bli enklare att hi