Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:45Hi hi hi. Samma här. Va tvungen att kolla emellanåt. Tror nog det är dags att jag får ett jobb snart.
Hi hi hi. Samma här. Va tvungen att kolla emellanåt. Tror nog det är dags att jag får ett jobb snart.
Quote from Fredric Lagerström on 10 June 2008, 14:46Jag har övergått i nånslags efterchock. Fnittrar och dricker choklad.
Den svarta tisdagen.
Jag har övergått i nånslags efterchock. Fnittrar och dricker choklad.
Den svarta tisdagen.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:52ifall du inte är med på det olle..........
vi GILLAR din sida
ifall du inte är med på det olle..........
vi GILLAR din sida
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:52Låter som vi går igenom chockens faser på klassiskt maner. Det kan ta lång tid att återhämta sig.
Låter som vi går igenom chockens faser på klassiskt maner. Det kan ta lång tid att återhämta sig.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:53Inte för många dagar får man hoppas.
Inte för många dagar får man hoppas.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:55Ur min lärobok:
2. REAKTIONSFASEN
Denna fas pågår oftast någon eller några månader. De drabbade har nu förstått vad som hänt. Nu kommer de starka sorgereaktionerna.
Många har svårt att skilja det verkliga från det overkliga.
Man kan få påträngande minnes
Ur min lärobok:
2. REAKTIONSFASEN
Denna fas pågår oftast någon eller några månader. De drabbade har nu förstått vad som hänt. Nu kommer de starka sorgereaktionerna.
Många har svårt att skilja det verkliga från det overkliga.
Man kan få påträngande minnes
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:55Jag kan vara bullenkurator åt mig själv!
Jag kan vara bullenkurator åt mig själv!
Quote from Fredric Lagerström on 10 June 2008, 14:57Ja jag blir glad varje gång jag får upp sidan nu. Tar det liksom inte för givet längre...
Ja jag blir glad varje gång jag får upp sidan nu. Tar det liksom inte för givet längre...
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 15:00Jag förstod vad det handlade om. Var på gymmet vid Slussen (Stockholm) på lunchen och tränade till stearinljus. Mycket stämningsfullt! 😀
Jag förstod vad det handlade om. Var på gymmet vid Slussen (Stockholm) på lunchen och tränade till stearinljus. Mycket stämningsfullt! 😀
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 15:35Det var stömmavbrott i Vänersborg oxå.
Det var stömmavbrott i Vänersborg oxå.