Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 19:10Aha!! Vi börjar närma oss de ansvariga. 😉
Aha!! Vi börjar närma oss de ansvariga. 😉
Quote from Jan Lundquist on 10 June 2008, 20:37Sicken tur jag hade då som satt på möten nästan hela dagen så jag märkte ingenting förrän jag läste den här tråden!
Sicken tur jag hade då som satt på möten nästan hela dagen så jag märkte ingenting förrän jag läste den här tråden!
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 21:37Du har tur du Stina som slapp den chocken. Tänk dig! När jag skulle gå in på sidan så fungerade det inte!! Det känns ännu overkligt att något sådant har hänt. I verkligheten.
Du har tur du Stina som slapp den chocken. Tänk dig! När jag skulle gå in på sidan så fungerade det inte!! Det känns ännu overkligt att något sådant har hänt. I verkligheten.
Quote from Jonas Täng on 10 June 2008, 21:50Sylvia, både Karlskrona och Ronneby hade strömproblem i eftermiddags.
Sylvia, både Karlskrona och Ronneby hade strömproblem i eftermiddags.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 23:06Strömmavbrott menade jag, fick panik och gick en rask promenad istället.
Strömmavbrott menade jag, fick panik och gick en rask promenad istället.
Quote from Bengt Askerfelt on 11 June 2008, 10:38*puh*...jag som trodde att min arbetsgivare blockerat FB för mig och att vi nu endast kommer åt typ DN, Eniro och SJ när vi surfar på våra raster...
🙂
*puh*...jag som trodde att min arbetsgivare blockerat FB för mig och att vi nu endast kommer åt typ DN, Eniro och SJ när vi surfar på våra raster...
🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 10:39Jadu Jannike, först tar de bort kaffesorterna i kaffemaskinen, sen mjölken, sen Funbeat ;).
Jadu Jannike, först tar de bort kaffesorterna i kaffemaskinen, sen mjölken, sen Funbeat ;).
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 11:21Det verkar rulla på. Fast man vet aldrig.
Det verkar rulla på. Fast man vet aldrig.
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 12:32😉
Märkte inget av det som tur är.
Chocken hade nog varit för tuff efter halsflussen...
Men har lyckats regga veckans första träning iaf.Lycka till resten av dan!
😉
Märkte inget av det som tur är.
Chocken hade nog varit för tuff efter halsflussen...
Men har lyckats regga veckans första träning iaf.
Lycka till resten av dan!
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 18:09jag hann som tur var in innan sidan kom "ur funktion" men efter det så fick jag lov att ta en cykeltur i nästan minusgrader och spöregn för att kolla om det funkade några mil bort. det gjorde det inte thji fick jag.
resultat:ledbruten, stelfrusen, blöt
jag hann som tur var in innan sidan kom "ur funktion" men efter det så fick jag lov att ta en cykeltur i nästan minusgrader och spöregn för att kolla om det funkade några mil bort. det gjorde det inte thji fick jag.
resultat:ledbruten, stelfrusen, blöt