Quote from Elias Engqvist on 10 June 2008, 15:43strömmingsavbrott kanske?
strömmingsavbrott kanske?
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 15:50Puh, tur att jag jobbade idag - jag tror inte mina svagar nerver klarat av denna hemska händelse!!!
Puh, tur att jag jobbade idag - jag tror inte mina svagar nerver klarat av denna hemska händelse!!!
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 17:00Strömavbrott?
😉
Strömavbrott?
😉
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 17:17Jag gjorde ett tappert försök att slå sönder min mobil då jag trodde det var den som var felet till att jag inte kunde FB:a.
Jag gjorde ett tappert försök att slå sönder min mobil då jag trodde det var den som var felet till att jag inte kunde FB:a.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 17:20Bättre lycka nästa gång Andreas.
Bättre lycka nästa gång Andreas.
Quote from Jonas Täng on 10 June 2008, 17:27Mellan 11 och 14? Klockan två gick strömmen här nere i söder så det blev nästan en hel dag utan FunBeat! (Min arbetsgivare tackar för det ;))
Mellan 11 och 14? Klockan två gick strömmen här nere i söder så det blev nästan en hel dag utan FunBeat! (Min arbetsgivare tackar för det ;))
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 18:16Ja otäckt var det. Jag var ju tvungen att studera oavbrutet.
Ja otäckt var det. Jag var ju tvungen att studera oavbrutet.
Quote from Galderma Fritidsförening on 10 June 2008, 18:18Jag började nästan undra ifall det var nått fel på min dator eller uppkoppling... Haha! Sen provade jag några andra sidor och insåg att Funbeat var tillfälligt nere av nån anledning, nu vet man varför också.
Håller med andra här, svår abstinens! Vad skul
Jag började nästan undra ifall det var nått fel på min dator eller uppkoppling... Haha! Sen provade jag några andra sidor och insåg att Funbeat var tillfälligt nere av nån anledning, nu vet man varför också.
Håller med andra här, svår abstinens! Vad skul
Quote from Elias Engqvist on 10 June 2008, 18:22Jag blev tvungen att jobba ett tag - scaaary!
Jag blev tvungen att jobba ett tag - scaaary!
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 18:59Och satt på jobbet och får erkänna att jag försökte surfa in på funbeat sidan på ARBETSTID! Åh jösses, dessutom jobbar jag på....Fortum. Fick gå in på vårt intranät och se där, det stod att det var strömavbrott i Sthlm.
Och satt på jobbet och får erkänna att jag försökte surfa in på funbeat sidan på ARBETSTID! Åh jösses, dessutom jobbar jag på....Fortum. Fick gå in på vårt intranät och se där, det stod att det var strömavbrott i Sthlm.