Quote from Guest on 27 December 2011, 20:59Som nyfrälst streakare tänkta jag puffa lite för gruppen:
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1465
Vore inte det ett himla bra nyårslöfte att springa varje dag under 2012?
Som nyfrälst streakare tänkta jag puffa lite för gruppen:
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1465
Vore inte det ett himla bra nyårslöfte att springa varje dag under 2012?
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 21:09Även om man behöver vila pga sjukdom eller skada? Låter inte så himla bra, om du frågar mig.
Även om man behöver vila pga sjukdom eller skada? Låter inte så himla bra, om du frågar mig.
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 21:10ser inte syftet med att lufsa 1km om dagen som minimum. Bättre att ha som mål att träna x km varje dag du är frisk och hel.
ser inte syftet med att lufsa 1km om dagen som minimum. Bättre att ha som mål att träna x km varje dag du är frisk och hel.
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 21:37Tjaaaa, från den fysiska aspekten kanske det inte finns så mycket att vinna med det hela. Däremot kan man säkert stimulera det mentala och bygga vidare på det...
Tjaaaa, från den fysiska aspekten kanske det inte finns så mycket att vinna med det hela. Däremot kan man säkert stimulera det mentala och bygga vidare på det...
Quote from Catharina Brattlin on 27 December 2011, 23:01Jag hade tänkt börja 1 januari, Maria. 🙂
Har både en Plankan-utmaning och 100pushups i ryggsäcken, så jag gillar väl såna här smått galna grejor. Får se hur länge jag står ut.
Jag hade tänkt börja 1 januari, Maria. 🙂
Har både en Plankan-utmaning och 100pushups i ryggsäcken, så jag gillar väl såna här smått galna grejor. Får se hur länge jag står ut.
Quote from Funbeat user on 27 December 2011, 23:47Är tyvärr helt oförstående inför såna här jippon.
Men om ni går igång på det så kör på. Alla blir salig på sin fason.
Är tyvärr helt oförstående inför såna här jippon.
Men om ni går igång på det så kör på. Alla blir salig på sin fason.
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 00:06Streaking är när någon springer in naken på ett offentligt arrangemang, vanligen på idrottsarenor, i alla fall när det har rapporterats om i media. Fotboll, rugby, etc, oftast i pryda Storbrittanien. Verkar sällsynt numera, med dagens allt hårdare säkerhe
Streaking är när någon springer in naken på ett offentligt arrangemang, vanligen på idrottsarenor, i alla fall när det har rapporterats om i media. Fotboll, rugby, etc, oftast i pryda Storbrittanien. Verkar sällsynt numera, med dagens allt hårdare säkerhe
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 00:24Fast streak är ju även en allmänt vedertagen benämning på när man återupprepar något flera gånger. I många sporter talar man om winning eller losing streak, och man menar då hur många matcher ett lag eller spelare har vunnit/förlorat i rad.
Att springa
Fast streak är ju även en allmänt vedertagen benämning på när man återupprepar något flera gånger. I många sporter talar man om winning eller losing streak, och man menar då hur många matcher ett lag eller spelare har vunnit/förlorat i rad.
Att springa
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 07:14Inte så bra att springa varje dag över huvud taget.
Inte så bra att springa varje dag över huvud taget.
Quote from Catharina Brattlin on 28 December 2011, 07:20Jag förstår Dig Peter. Jag var som Du förut - kunde inte begripa hur folk, som sprang marathon, var möblerade i hjärnkontoret . Ännu mindre förståelse hade jag för de, som sprang i massor med timmar runt, runt på en kort bana. Helt galet!
Idag vet jag hu
Jag förstår Dig Peter. Jag var som Du förut - kunde inte begripa hur folk, som sprang marathon, var möblerade i hjärnkontoret . Ännu mindre förståelse hade jag för de, som sprang i massor med timmar runt, runt på en kort bana. Helt galet!
Idag vet jag hu