Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 07:39Ser inte heller direkt grejen med detta, men det kanske kan fungera som en morot för en del. 1 km känns lite kort för att byta om för..och man behöver nog springa i alla fall 3 km för att få nån slags effekt av det.
Ser inte heller direkt grejen med detta, men det kanske kan fungera som en morot för en del. 1 km känns lite kort för att byta om för..och man behöver nog springa i alla fall 3 km för att få nån slags effekt av det.
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 09:35Nääääeee..byta om??!. den här sortens "vardagsträning" ska man ju utföra tex istället för att cykla å åka buss. Själv så springer jag till vår utmärkta affär ICA Tallen i Månkarbo varje dag å då blir det åxå en rygga på mellan 2,7 och 7,9 kg på hemvägen.
Nääääeee..byta om??!. den här sortens "vardagsträning" ska man ju utföra tex istället för att cykla å åka buss. Själv så springer jag till vår utmärkta affär ICA Tallen i Månkarbo varje dag å då blir det åxå en rygga på mellan 2,7 och 7,9 kg på hemvägen.
Quote from Magnus Gelang on 28 December 2011, 11:29Fast om jag skulle springa 1 km till jobbet i mina vanliga kläder skulle nog ingen vilja jobba med mig sen, jag skulle nog bli tillräckligt svettig av 1 km för att vilja duscha och byta om efteråt.
Fast om jag skulle springa 1 km till jobbet i mina vanliga kläder skulle nog ingen vilja jobba med mig sen, jag skulle nog bli tillräckligt svettig av 1 km för att vilja duscha och byta om efteråt.
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 12:05Sylvia: Jag känner att jag lätt klarar att behärska min nyfikenhet i detta fall så väl som i fallet att bli kloakrensare. Allt behöver inte testas för att veta att det inte lockar 🙂
Sylvia: Jag känner att jag lätt klarar att behärska min nyfikenhet i detta fall så väl som i fallet att bli kloakrensare. Allt behöver inte testas för att veta att det inte lockar 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 12:27Åsa: du ska väl hem från jobbet också? 🙂
Åsa: du ska väl hem från jobbet också? 🙂
Quote from Magnus Gelang on 28 December 2011, 13:59Leif: Jo visst ska man hem också, men även då kan det ju vara så att man kanske inte kan duscha direkt efteråt 🙂
Leif: Jo visst ska man hem också, men även då kan det ju vara så att man kanske inte kan duscha direkt efteråt 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 28 December 2011, 14:04Peter, säg inte det! Kloakrensare kan nog vara ett spännande yrke. 🙂
Förstår vad Du menar - jag kommer ALDRIG att testa Bungy Jump. Även om jag är nyfiken på hur det känns att kasta sig ut från en avsats.
Jag har exakt 414 m runt mitt villkvarter och
Peter, säg inte det! Kloakrensare kan nog vara ett spännande yrke. 🙂
Förstår vad Du menar - jag kommer ALDRIG att testa Bungy Jump. Även om jag är nyfiken på hur det känns att kasta sig ut från en avsats.
Jag har exakt 414 m runt mitt villkvarter och
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 15:06Lite intressant att det här väckte så mycket åsikter...
För mig är det mest en kul grej som inspirerar mig till att ge mig ut och springa även i lägen då soffan känns extra skön. Det gör min träning mycket roligare även om den inte nödvändigtvis blir mer
Lite intressant att det här väckte så mycket åsikter...
För mig är det mest en kul grej som inspirerar mig till att ge mig ut och springa även i lägen då soffan känns extra skön. Det gör min träning mycket roligare även om den inte nödvändigtvis blir mer
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 22:28De flesta duschar väl varje dag så det torde inte vara allt för besvärligt att ta en sväng innan. Själv tänker jag dock inte dra igång en sådan ovana, har tillräckligt många andra...
De flesta duschar väl varje dag så det torde inte vara allt för besvärligt att ta en sväng innan. Själv tänker jag dock inte dra igång en sådan ovana, har tillräckligt många andra...
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 08:50Inbjudan till streak brukar mötas med ett visst (och delvis berättigat) ifrågasättande. De flesta anser väl numera att alla (med få undantag) mår bra av daglig lågintensiv rörelse? Följer själv denna filosofi vad gäller t.ex. vad- och löpstyrka. Undantage
Inbjudan till streak brukar mötas med ett visst (och delvis berättigat) ifrågasättande. De flesta anser väl numera att alla (med få undantag) mår bra av daglig lågintensiv rörelse? Följer själv denna filosofi vad gäller t.ex. vad- och löpstyrka. Undantage