Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 09:00Mäh!? Är det inget naket med i bilden?
Då ska minsann jag inte vara med..
Mäh!? Är det inget naket med i bilden?
Då ska minsann jag inte vara med..
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 19:27Heja Maria D! (t+)
Streakrunning är jättekul. Och det är absolut inget nytt påfund. Marc Covert, som leder US Running Streak Associations lista, har hållit på sedan 23 juli 1968. Här en ganska kul artikel om en Dr. Harvey Simon som hållit på i över 30 år
Heja Maria D! (t+)
Streakrunning är jättekul. Och det är absolut inget nytt påfund. Marc Covert, som leder US Running Streak Associations lista, har hållit på sedan 23 juli 1968. Här en ganska kul artikel om en Dr. Harvey Simon som hållit på i över 30 år
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 19:32Förklara gärna för mig som inte förstår: På vilket sätt är det kul och t.o.m. jättekul?
Förklara gärna för mig som inte förstår: På vilket sätt är det kul och t.o.m. jättekul?
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 19:38Hm, går sådant att förklara? Om man inte själv tycker det låter kul så är inte sannolikheten särskilt stor att man skulle tycka det, eller förstå varför någon annan tycker det. Jag kan bara berätta varför jag själv tycker det är kul - det är ingen garanti
Hm, går sådant att förklara? Om man inte själv tycker det låter kul så är inte sannolikheten särskilt stor att man skulle tycka det, eller förstå varför någon annan tycker det. Jag kan bara berätta varför jag själv tycker det är kul - det är ingen garanti
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 19:43Illbatting, du får springa naket!
Jag testade 35 dagar förra sommaren, mest för att se om kroppen skulle orka och det gjorde den. Nu ville jag testa igen för att få igång träningen. Se till att planera och få ihop det. Jag har joggat till och från statio
Illbatting, du får springa naket!
Jag testade 35 dagar förra sommaren, mest för att se om kroppen skulle orka och det gjorde den. Nu ville jag testa igen för att få igång träningen. Se till att planera och få ihop det. Jag har joggat till och från statio
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 19:58Jag var med en sväng förra omgången och jag håller med Fredrika, det är jätteknäppt och knäppt är kul. Tro mig, det är en utmaning vissa dagar då tom en km är svårt att få in i schemat. När man till synes är helt totalt upplåst -då gäller det att plocka f
Jag var med en sväng förra omgången och jag håller med Fredrika, det är jätteknäppt och knäppt är kul. Tro mig, det är en utmaning vissa dagar då tom en km är svårt att få in i schemat. När man till synes är helt totalt upplåst -då gäller det att plocka f
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 20:01Ja det du Anders.....du verkar ju inte förstå det hela med att tycka att det är KUL att springa så då förstår jag din fråga fullständigt. Försök till svar =
Vi i den här lilla gruppen tycker att det är kul att springa....
Tycker åxå att det är kul att an
Ja det du Anders.....du verkar ju inte förstå det hela med att tycka att det är KUL att springa så då förstår jag din fråga fullständigt. Försök till svar =
Vi i den här lilla gruppen tycker att det är kul att springa....
Tycker åxå att det är kul att an
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 21:03Fredrika G: Vilken underbar beskrivning av varför det är roligt att streakspringa! (H:) Jag blir ju nästan lite sugen på att prova på det själv nu...
Fredrika G: Vilken underbar beskrivning av varför det är roligt att streakspringa! (H:) Jag blir ju nästan lite sugen på att prova på det själv nu...
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 22:11Kjell sa "Ja det du Anders.....du verkar ju inte förstå det hela med att tycka att det är KUL att springa så då förstår jag din fråga fullständigt."
Jo, jag tycker oftast om att springa. Liksom att cykla, simma och utföra en hel del annat fysiskt ansträn
Kjell sa "Ja det du Anders.....du verkar ju inte förstå det hela med att tycka att det är KUL att springa så då förstår jag din fråga fullständigt."
Jo, jag tycker oftast om att springa. Liksom att cykla, simma och utföra en hel del annat fysiskt ansträn
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 22:35Är så sugen på att hänga på detta igen, men jag vet med mig att mitt liv är för rörigt just nu för att jag ska klara det. Så jag väntar tills det har lugnat ner sig (eller rättare sagt, tills jag har rett ut det röriga) innan jag hoppar på det. Hoppas att
Är så sugen på att hänga på detta igen, men jag vet med mig att mitt liv är för rörigt just nu för att jag ska klara det. Så jag väntar tills det har lugnat ner sig (eller rättare sagt, tills jag har rett ut det röriga) innan jag hoppar på det. Hoppas att