Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 14:58Hallå! Jag slutade inte (efter 120 dagars obruten streak) eftersom jag blev skadad - jag hade DÖTT om det varit en skada som stoppat mig. Jag slutade bara eftersom jag kände mig färdig med den mer tvångsmässiga delen av streakandet 🙂
Och angående poäng
Hallå! Jag slutade inte (efter 120 dagars obruten streak) eftersom jag blev skadad - jag hade DÖTT om det varit en skada som stoppat mig. Jag slutade bara eftersom jag kände mig färdig med den mer tvångsmässiga delen av streakandet 🙂
Och angående poäng
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 15:10Korrekt, fel av mig det var ingen fysisk skada...:-)
Korrekt, fel av mig det var ingen fysisk skada...:-)
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 15:38Ok got it! skulle vilja göra ett försök iaf
Ok got it! skulle vilja göra ett försök iaf
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 15:38För alla Ni som är LÖPARE (löpare anser ju vissa att bara dom är som kommer upp i en viss hastighet när dom springer) och vars enda strävan verkar vara att slå rekord och vinna tävlingar kanske detta med Streak verkar vara lite fånigt
Men för mig och al
För alla Ni som är LÖPARE (löpare anser ju vissa att bara dom är som kommer upp i en viss hastighet när dom springer) och vars enda strävan verkar vara att slå rekord och vinna tävlingar kanske detta med Streak verkar vara lite fånigt
Men för mig och al
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 16:14Ron Hill var seriös streaklöpare. Så streakrunning är definitivt inte bara för må-bra-motionärer 🙂
Ron Hill var seriös streaklöpare. Så streakrunning är definitivt inte bara för må-bra-motionärer 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 16:24H?rligt Annette!
V?kommen!
H?rligt Annette!
V?kommen!
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 17:47"Poängen med poängen är att det inte finns någon poäng!"
Man gör det för att man kan helt enkelt.
"Poängen med poängen är att det inte finns någon poäng!"
Man gör det för att man kan helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 17:49Nu har jag släppt in Anette och Eureka i gruppen, Välkomna! Men än finns det plats för många fler!
Nu har jag släppt in Anette och Eureka i gruppen, Välkomna! Men än finns det plats för många fler!
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 20:03Tack så mycket Peter o Emelie, ska bli spännande o prova på (t+)
Tack så mycket Peter o Emelie, ska bli spännande o prova på (t+)
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 18:20Tja allt om Streakandet är kanske redan sagt så jag vill väl bara säga att det stämmer till tusen procent...
Streaka en månad å ni lägger ett år till på er egen livslängd...Å då menar jag ett friskt fungerande må-djävla-bra-år....//Dr Khill.
Tja allt om Streakandet är kanske redan sagt så jag vill väl bara säga att det stämmer till tusen procent...
Streaka en månad å ni lägger ett år till på er egen livslängd...Å då menar jag ett friskt fungerande må-djävla-bra-år....//Dr Khill.